Czas  8 godzin 29 minut

4,7
9,4

Obejrzane 58 razy, pobrane 4 razy

w pobliżu Kuźnice, Województwo małopolskie (Rzeczpospolita Polska)

La ruta comença a Kusnice, on hi ha el telefèric per pujar al Kasprowy Wierch. S’hi pot arribar des de Zakopane en autobús o bé a peu (uns 3.5 Km del centre de Zakopane).
Després de comprar les entrades a la caseta del Parc Nacional comencem a caminar seguint els senyals blaus del camí que ens portarà fins al refugi de Hala Gasienikowa al començament de la Dolina (vall) Gasienikowa. Aquesta vall té 21 llacs, la que en té més de tots els Tatras Polacs, sent el llac negre (Czarny Staw Gasienikowy) el més gran i profund (17.8 Ha i 51 m de fondària). Des del refugi seguim vall amunt pel, camí amb senyals de color groc, fins arriba al coll Sucha Przelecz, entre el Beskid i el Kasprowy Wierch. Pugem i baixem al Beskid (2012 m) per un coriol fàcil i acabem de pujar fins a l’estació del telefèric al Kasprowy Wierch (1987 m). La baixada la fem per la Dolina Gorykzkova i Dolina Bystrej, seguint un camí amb senyals verds, fins tornar a arriba al punt de sortida, Kusnice, on es pot agafar autobusos que porten a Zakopane.
Escursió feta amb els companys del Grup de Muntanya dels Enginyers el 01/19/2019.
parking

Przelecz Miedzy Kopami (coll) - Intersecció Dolina Jaworzynki

Vista Vall Gasienikowa

Àrea de descans

Betlejemka (Casa Club Alpí Polac)

Intersecció - Hala Gasenicowa

schronisko

Hala Gasenicowa - Refugi Morowaniec

Vista vall Gasienikowa

Intersecció Swinicka Przelecz - Kasprowy Wierch

Telecadira (Male Uhrocie Krapowe)