• Zdjęcie Foto

4,1
8,3

Obejrzane 12 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Berga, Catalunya (España)

Punt sortida : Berga- Casampons(Pl. MAS Ribera)
Cr.Mas Ribera , fins un fort rebol, continuem per pista , a 800 m, encreuament seguim esquerra , inici llarga baixada , fins a un tros enformigonat, Esquerra, per davant casa, pista i corriol, baixant , fins s trobar pista , fem 100 m i corriol a la dreta, i sortim amb el pont del llobregat a l.esquerra i túnel de la via verda a la dreta
Passem i seguim el pont , fins passar un llar túnel, il·luminat, acabat de pasar , pista a la dreta , que volta i passar per sobre el túnel, en forta pujada , trobem la Casa en runes de Vila-rasa , queda a l.esquerra i continuem, trobem varies pistes , seguim recta sempre en pujada, acaba pista i continua corriol, sempre en pujada ,
Fins a sortir en una pista, Esquerra, 100 m i fem esquerra, deixem la pista i continuar per un corriol , es la collada de Mascaró, fins arribar a ls casa en runes de Mascaró
Podríem continuar per pista , i pujar a Sant Miquel( lloc amb grans prats i molt bones vistes )
Però naltros, anem tard, i agafem corriol, en forta baixada , davant mateix de les runes de la Casa de Mascaró, camí amb moltes pedres , i alguna font,
Baixem entre corriols i pista fins ls via verda del Llobregat (Olvan- Pedret)
A partir d.aqui fem la ruta de baixada
Dreta i fins passar el pont del Llobregat, acabat de passar dreta per corriol, que passa per sobre el túnel, sortim a pista , Esquerra, 100m dreta passem per davant casa , pista formigó, dreta i continuar pujant , fins la carena de Casampons, i tornar a Pl. Mas Ribera, punt de sortida