Czas  5 godzin 2 minut

2,3
4,6

Obejrzane 8806 razy, pobrane 336 razy

w pobliżu Begur, Catalunya (España)

Primavera 2015.

La ruta d'avui ens condueix al Cap de Begur ( Mirador de Semàfor ) tot seguint el GR 92.👣🚶

Es parteix del centre de Begur en direcció Sa Tuna tot seguint les indicacions vermelles i blanques del GR 92. Es discorre pel camí vell de Sa Tuna.

S'arriba a la bonica, idíl.lica i encantadora cala de Sa Tuna, característica per la seva platja de còdols, on si el temps ho permet es recomana de fer- hi parada, contemplar-la i fer-hi un banyet🌊.

Acte seguit es segueix el camí de ronda , en direcció sud, tot arribant als miradors de Sa Tuna i de Sant Josep 📷. Es seguirà el corriol (⚠ Alerta tram tècnic ) el qual ofereix una esplèndida panoràmica de la costa de Begur més autèntica, salvatge i verge (Ses Folguerines 🌹🌺📷). Realment bonic.. Present corriol condueix a un carrer de la urbanització La Borna d'on ,primerament per uns carrers asfaltats i després per un camí de terra, s'arriba a l'antic Semàfor (antic mirador observatori astronòmic i d'orientació de vaixells ) d'on es pot divisar una excel.lent panoràmica del Cap de Begur 📷.

Es retornarà uns passos enrere per continuar per la carretera asfaltada ( enfilant el Puig Saguàrdia ) fins arribar a un trencall on hi ha senyalització vertical. A partir d'aquí es pot allargar la ruta fins a Fornells/Aiguablava/Tamariu o bé continuar recte direcció Begur. En present cas es continua recte tot observant antigues feixes ialzines sureres. Tram senyalitzatvamb marques vermelles/blanques.

Arribats al "cim " del Puig Saguàrdia el camí/ pista asfaltada descendeix fins al centre de Begur.

Ruta circular la qual es pot fer tant en sentit horari com antihorari. Es recomana portar calçat tècnic. El temps de ruta en moviment no és superior a les 3 hores tot i que es pot allargar si es para a contemplar el paissatge 📷, fer fotos, banys, picnics...... ( es recomana si hi ha temps ) Apte per a caminadors avasats i amb uns nivells mínims.

Bona ruta wikiloker's 👣🚶😉

Informacja

Plaça de la Vila

4 Opinie

• Zdjęcie Imma Palet Rubió.

Imma Palet Rubió. 2015-04-07

Ruta que s'inicia a Begur,cal estar atent a la senyalitzacio que et porta fins a Sa Tuna, aquest tram una part transcorre per zones asfaltades que no es fa tant agradable el recorregut, a la zona de Sa Tuna a Cap de Begur es molt molt bonica, ja que hi ha
    trams que passes aprop del mar i tens molt bones vistes dp del cap de begur a Begur transcorre per zona asfaltada pero hi ha una part que vas per enmig de boscos d'Alzina que fa agradable el recorregut.

• UNSUB_2687111 2017-02-10

Impressive!!! https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/begur-begur-sa-tuna-cap-de-begur-begur-gr-92-9300375/photo-5528575

• Zdjęcie UNSUB_2693426

UNSUB_2693426 2017-02-13

Thanks for share https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/begur-begur-sa-tuna-cap-de-begur-begur-gr-92-9300375/photo-5528575

• Zdjęcie jordi sanmiquel

jordi sanmiquel 2018-05-10

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Una vegada hem passat la platja de Sa-Tuna ,el corriol es una mica estret i amb molta pendent,es el tros mes dificultós del trajecte.Un cop arribats al cap de Begur el cami es ample.A senyalar una mena de cova excavada a la roca molt propera al cap de Begur ,amb vistas al mar