Czas  4 godzin 9 minut

1,0
1,9

Obejrzane 5291 razy, pobrane 50 razy

w pobliżu Nebiler, İzmir (Türkiye)

Aşıklar şelalesi (Nebiler Dikili)
Görsel yönden güzel bir parkur kafeteryadan başladık fakat otobüs kafeteryaya kadar gidemez bu sebeple vadinin Nebiler köy yolu ile birleştiği yerden başlamakta mümkün.
biz yürüyüşe kafeteryadan başladık ve aşıklar şelalesine merdivenlerden inerek ulaştık.
daha sonra şelalenin üstünden dere kenarı yürümeye başladık.
bizden önce birileri orada keşif yapmış kendilerine bir şey sormak isterim
eğer insanları arkana takıp rehberlik yapıyor isen ve doğa yürüyüşü yapıyorsan neden oraya buraya polislerin kullandığı naylon şeritlerini asıyorsun be arkadaş ?
öyle her ağaca bir naylon parçası asacaksan bu işi yapma be arkadaş.
konumuza dönünce üçüncü şelaleye gidip ikinci şelaleye gelmek bizim için daha cazip geldi ve gurubu bu şekilde yürüteceğim.
Wodospad

1 comment

• Zdjęcie Alptürk TECE

Alptürk TECE 2018-10-30

I have followed this trail  View more

Doğal bir vadi içerisinde gayet keyifli gezi imkanı sunan bir rota. Rotayı takip etmek için bir rehbere ihtiyaç yok bence. Her ne kadar yayınlanan bu rotayı takip nedeni ile gitmiş olmasam da takip ettiğimiz rotaya en yakın ifade edilen yayın olduğundan yeni rota oluşturmak istemedim. Anlatım ve yönlendirme olarak gayet güzel bir yayın. Teşekkürler.