Obejrzane 7056 razy, pobrane 144 razy
w pobliżu Arbúcies, Catalunya (España)
Itinerari circular que transcorre bàsicament per pista forestal, travessant boscos frondosos i humits. El primer tram del camí ens porta al Salt de la Dona d’Aigua.
Per arribar-hi, hem de seguir un petit corriol fins a la riera, on descobrim aquest indret màgic i de gran bellesa natural. És en aquest punt on va sorgir la popular llegenda de la Dona d’Aigua, recollida per Víctor Balaguer al seu llibre Al Pie de la Encina. Per tornar, desfarem part del camí fins a Can Pujató, on ens desviarem cap a Can Riera i la font dels Traginers, per trobar el GR83 que ens portarà fins al poble d’Arbúcies.
La ruta és circular, apta per a tota la família, i permet conèixer l’emblemàtic Salt de la Dona d’Aigua i la font dels Traginers. L’itinerari forma part de la xarxa d’itineraris de la iniciativa Boscos de bruixes i bandolers, i està senyalitzat amb banderoles verdes sobre pals de fusta.
Hi ha una variant més curta de la mateixa ruta.
Fitxa tècnica:
Ruta a peu
Punt d'inici i final - Pavelló de Can Pons (Arbúcies)
Desnivell - 228 m
Distància – 12,9 km (ruta circular)
Durada – 3 h
Grau de dificultat - Fàcil
Tipus de camí – Bàsicament pista
Punt d'interès – Museu Etnològic del Monyseny, església de Sant Quirze i Santa Julita, riera d’Arbúcies, Salt de la Dona d’Aigua, riera de Riudecòs, riera Xica, font dels Traginers
Bernabe Bono 23 maj 2021
I have followed this trail zweryfikowane View more
Information
Easy to follow
Scenery
Łatwy
Bona ruta per fer en família