Moving time  5 godzin 7 minut

4,7
9,5

Obejrzane 1848 razy, pobrane 14 razy

w pobliżu Negoescu, Maramureş (România)

Borșa Complex - Vârful Gărgălău - Vârful La Cepe - Vârful Omului - Vârful Cișa - Vârful Coasta Netedă - Vârful Tomnatec - Șaua Ineului - Șaua Curățel - Refugiul Ancuța.
Zona Vârful Coasta Netedă, 2060m - Vârful Tomnatec, 2051m este o zonă foarte periculoasă, de mare risc! Marcajul este făcut pe creastă în locuri unde trebuie escaladat porțiuni de stâncă, fără a avea sisteme de siguranță instalate ( cabluri, lanțuri, scări ). Apoi traseul marcat urmează o potecă pe creastă de lungime cca. 100 m ce are lățime de doar 50cm. Poteca este mărginită de râpă pe ambele părți! Atenție celor cu rău de înălțime!!!
Zona periculoasă se poate ocoli dar nu există traseu marcat, așa că se poate utiliza doar în condiții de vizibilitate bună.
NU recomand accesul în zona Coasta Netedă pe timp de ploaie sau zăpada!
Am pus coordonatele zonei cu Risc și le-am marcat în consecință.
Drumuri bune!

Zdjęcie

Ryzyko

Râpa Coasta Netedă

Zonă foarte periculoasă!!! Nu există lanțuri. Trebuie escaladată stânca.

Risk

Zonă foarte periculoasă!!! Potecă îngustă de lățime cca. 50 cm, pe distanță 100 m cu râpă pe ambele părți.

Vârful Tomnatec. 2051m

2 Opinie

• Zdjęcie Toni Grecu

Toni Grecu 2020-05-27

Foarte faina tura. Felicitări! Cum sunt condițiile Refugiului Ancuța?

• Zdjęcie Lucian Maxim

Lucian Maxim 2020-05-27

Ultima dată când am fost la refugiul Ancuța a fost ok. Refugiul avea în interior și posibilitatea de încălzire cu foc cu lemne. Toaleta este afară. În preajmă este un izvor marcat pe aplicația Munții noștri. Anul acesta nu am fost încă la refugiu Ancuța.