1,9
3,8

Obejrzane 42 razy, pobrane 1 razy

w pobliżu Cimabanche, Veneto (Italia)

Velmi hezká ferata v masivu Cristallo. Začínali jsme na parkovišti u spodní stanice lanovky mezi Cortina D'Ampezzo a Passo Tre Crocci, odkud jsme vyjeli lanovkou až do sedla Forcella Staunies. Odtud se dá jít kratší ferata na Cristallo Di Mezzo (tam a zpět, nešli jsme) nebo hřebenová ferata přes hřeben Cristallo. Ferata začíná lanovým mostem, dále se jde přes Cristallino D´Ampezzo, Cresta Biance, Forzela Padeon kolem Cime Padeon až ke křižovatce, odkud se dá rovně pokračovat po hřebeni směrem na Ospitale D´Ampezzo (pak se chodník stáčí doleva a zpět) nebo hned zatočit doleva na exit, kterým se dojde zpět k mezistanici lanovky u chaty Forca. Touto cestou jsme šli my a zpět na parkoviště jsme jeli lanovkou. Cesta nám trvala kolem 6 hodin.

Alternativně lze nechat auto někde u Passo Tre Croci a odtud dojít k mezistanici Forca, pak lze něco ušetřit za zpáteční cestu lanovkou. Na vrchol (začátek feraty) je ale nutné vyjet lanovkou (jinak je přístup je pouze po feratě).