Czas  9 godzin 2 minut

Uploaded 27 czerwca 2013

Recorded listopada 2011

Obejrzane 1170 razy, pobrane 21 razy

w pobliżu Xiangkhoang, Xiangkhoang (Laotia)

92 kms i 575 metres de desnivell positiu. Llarga i bonica etapa que, després d'ascendir un petit collet, deixa endarrere l'extens altiplà del Pla de les Gerres per on havíem estat rodant aquests últims dos dies i, per una pista en obres i en llarga baixada, ens submergim de nou en paisatges típicament laosians de turons i muntanyes selvàtiques. Les obres de la ampla pista (que segurament volen asfaltar) no impedeixen que gaudim d'un paisatge molt espectacular, doncs aquesta s'escola pel mig de la selva com una immensa cicatriu que talla una frondosa catifa verda. La primera part del recorregut és, malgrat les obres, d'allò més solitària i salvatge. Després ja comencen a sovintejar més els petits poblats i la vida al voltant de la pista va augmentant progressivament. Tot el trajecte transcorre per una pista (que probablement asfaltaran aviat) pràcticament sense trànsit i en un entorn rural i selvàtic. A Tathom, poble allargat a banda i banda de la pista, hi ha un parell de pensions bàsiques on passar la nit.
Més informació a http://biciaventurestailandialaoscambodja.blogspot.com.es/

• Pirene 2018-11-17

Llarga etapa on es deixa enrere la impressionant plana de les gerres i l'altiplà de Phonsavan, endinsant-se de nou pel típic paisatge laosià de frondoses selves tropicals.