Obejrzane 5079 razy, pobrane 51 razy

w pobliżu Marrakesh, Marrakech-Tensift-Al Haouz (Morocco)

Volta amb btt i alforjes al massís del Toubkal i pobles de l'Alt Atles molt recomanable.
Vam volar Bcn-Marraqueix vam fer 1 nit hotel Medina i l'endemà amb furgoneta transport fins a Ourgane.
Portavem un cotxe de lloguer amb assistència tot i que duiem gairebé tot a les alforjes:Sac de dormir,roba tèrmica,menjar..
Hi ha una etapa que el cotxe no va poguer arribar a on erem nosaltres.
1era Etapa-Ourgane-Ijjouak:Tranquila,bons paisatges i molts pobles podríem dir etapa de Transcició.Vam dormir en una gite amb sopar inclòs sense reservar amb antel.lació.
2ona Etapa-Ijjouak-Zawit:Etapa espectacular amb un port de muntanya dur d'alta muntanya.La baixada també bona amb una zona amb pobles autèntics berebers.Vam dormir a casa del Forner.
3era Etapa-Zawit-Amsouzart(Imlil):Etapa molt llarga,amb el pas d'un riu amb aigua i varis petits ports de muntanya amb un paisatge únic.L'últim tram es fa en asfalt.Vam dormir en una gite molt còmoda.
4rta Etapa-Descans Caminada fins al Llac D'Ifni i pobles del voltant.
5ena Etapa-Amsouzart-Agouim:Etapa amb alguna pujada forta però el paisatge brutal fins trobar la carretera Nacional
6ena Etapa-Agouim-Marraqueix:En Carretera molt transitada.
Vam acabar fent 2 nits més per Marraqueix a l'Hotel Medina,molt a prop de la plaça Jmel Ef Ná.

4 Opinie

• Zdjęcie cem capafonts

cem capafonts 2014-08-19

Ruta feta per 4 socis del club.
    Espectacular tota la volta!

• Zdjęcie Toubkal Aventura

Toubkal Aventura 2015-10-29

Hola
    Somos una organización familiar de guías de montaña con base en Imlil a los pies del Toubkal.Soy guía acompañante de montaña , soy un jovén béreber y vivo en Imlil, pueblo situado a los pies del Toubkal en el Alto Atlas Marroquí. Os ofrezco mis servicios y conocimiento de la zona para vuestro viaje a las montañas de Marruecos. Tengo un Albergue CASA BERBER tradicional en Imlil, donde estareis muy cómodos y tranquilos y nos encargamos de todo lo necesario para vuestra estancia. Tenemos el placer de contar con numerosos amigos y clientes españoles
    www.moroccan-mountains.com
    www.atlasmarruecos.weebly.com

• nijagui 2017-03-08

Hola, es pot fer amb una bici que no sigui btt, tipus ciclocross?
    Gràcies

• Zdjęcie lafura

lafura 2017-03-09

Bones nijagui
    Suposo que si que es pot, pero compta que fas colls amb bastant desnivell
    Les pistes son principalment de terra i algo d'asfalt
    Et passo un blog meu amb imatges de la sortida i algo d'informació: