Obejrzane 311 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu  Gradisca d'Isonzo, Friuli Venezia Giulia (Italia)

He deixat l'albergo Il Pellegrino a les 10 del matí, les noies de la companyia d'òpera estaven esmorzant.
Un caputxino m'ha provocat una emergència intestinal. He parat tot just sortir al primer racó que he trobat...buf que just.
He entrat a Eslovènia per l'autopista, de fet és com la junquera, tot abandonat.
Després anant preguntant he trobat la ruta. També he trobat les primeres pujades des de feia temps. L'aire fi, glaç als vorals. Carreteres tranquil·les igual que els conductors. També més netes que Itàlia.
He parat a dinar en un bon restaurant, 8.50€, sense l'estafa del servei i el cobert que et feien a Itàlia. A partir d'aquí pujada llarga, a les 4 arribava a dalt amb un canvi radical de paisatge i fred. Neu a punta pala. He parat quan fosquejava. Una mena de bar del poble amb habitacions. La noia primer m'ha dit 50€, he sortit, he fet un vistasso al poble i no hi havia res més, feia un fred que pela. Quan he tornat m'ha dit que s'havia equivocat i valia 30€ esmorzar inclòs...ganga !
M'ha convidat a unes herbes per poder entrar en calor.
He sopat carn.
Demà una 50ena de Kms i arribo a Ljubliana on pararé un dia, m'anirà bé pel costipat.