• Zdjęcie Viliella - Castell de la Llosa - Moli del Salt

2,0
4,1

Obejrzane 3188 razy, pobrane 158 razy

w pobliżu Viliella, Catalunya (España)

Aquesta excursió és una bonica passejada que es pot fer per la vall de la Llosa.

S’inicia l’itinerari al poble de Viliella, situat a 4 km de Lles de Cerdanya. Per una pista planera i ample s’arriba fins al desviament del mas de Gasconet. A parti d’aquí, pel GR107 es pot pujar fins l’ermita de la mare de Déu dels Àngels i les ruïnes del castell de la Llosa, situats tots dos al cim d’un petit turó que ofereix una de les millors perspectives de la serralada del Cadí. Al peu de l’ermita, el riu ens ofereix uns bons llocs per banyar-nos i més tranquils que els del moli del Salt. De baixada es segueix el GR107 fins el molí del Salt, on hi ha un dels salts d’aigua més imponents que trobem a la Cerdanya.

Castell de la Llosa

ermita Mare de Deu dels Angels.

Moli del Salt

3 Opinie

• Zdjęcie GRAVALLÈS

GRAVALLÈS 2016-06-13

Atenció algún camí tallat: mas de Gasconet

• Zdjęcie jordi.ayza

jordi.ayza 2018-05-21

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Cal estar atent al track ja que la senyalització a les diverses cruïlles no és clara o no correspon al track d'aquesta ruta.