nuni12

4,1
8,2

Obejrzane 391 razy, pobrane 5 razy

w pobliżu Baakwoning, Zuid-Holland (Nederland)

Aquesta ruta esta basada en la meva pròpia experiència i es una ruta molt bonica i plena de natura , també he afegit diverses activats mes enllà de la propia ruta com la visita històrica al cementiri , la catedral tant com les compres en el casc antic com l'esport i la natació tot aixó rodejats de paisatges idil·lis canals , natura i arquitectura gòtica.

Visita a una parella holandesa la qual em va acollir fent d'aupair.

Es tracta de la escola de el poble per a nens de secundaria.

Pont amb molt bones vistes

Pont per el que ens dirigim al cementiri de Naaldwijk amb unes vistes precioses.

Cementiri

Escola infantil

Industria energetica

Centre del poble , església Sint Adrianuskerk

Església de Sant Adrià és una església catòlica romana a Westland lloc Naaldwijk, porta el nom del sant patró de Sant Adrià. És la tercera església en aquest lloc va ser construït en dos segles de temps (1787, 1870 i 1931). L'edifici actual església va ser dissenyada per Jos Margry i JP Dessing i va ser construït en l'estil expressionista. La torre és de 73 metres una de les torres més altes en els Països Baixos. El sostre de l'església està coberta amb rajoles. L'església té una bona acústica; cors s'uneixen amb molt de gust i amb regularitat.

Botigues de roba

Piscina de el poble

Parada lúdica en la pista d'atletisme

Canal típic d'Holanda

Parada per a dinar/sopar.