Czas  9 godzin 23 minut

Uploaded 15 maja 2019

Recorded maja 2019

Obejrzane 55 razy, pobrane 6 razy

w pobliżu  Collioure, Occitanie (France)

Ens basem en la traça del Camí de la Llum Sealight però fem un altre sender al Cap de Creus que resulta el millor tram de la ruta amb diferència (pel nostre gust, és clar).
Aquesta ruta l'hem feta junts bicis elèctriques i no elèctriques.

Video: https://vimeo.com/337331945

Pel nostre gust hi ha molta pista i asfalt. No seguiu aquesta traça amb bon temps i a l'estiu ja que el Camí de Ronda arribant a Port de la Selva tindrà molta afluència de caminants que ens molestarà tant a nosaltres com a ells.

No hi ha gaire dificultat tècnica però cal tenir present que són quasi 70km i 1850m (2100m segons el GPS) de pujada.
ATENCIÓ: 2200m desnivell positiu segons els GPS de tots els que ho hem fet.

Comencem en forta pujada asfaltada i després pista, 5Km +200m i després un pujadot en ziga-zaga fins als 400m on seguim remuntant suaument per ctra i pista.
Després de molt planejar fins al coll de Banyuls fem una bona baixada amb sender pedregós i vora el Rec de Comes Llobes una bona pujada cafre fins el coll de Plaja.
Baixem fins a St Quirze (i Sta Maria) de Colera on hi ha un bon restaurant prou popular per la seva brasa i comença un llarg tram asfaltat que ens baixa a Vilamaniscle.
Amunt coll de la Serra, avall i simpàtic corriol remullat pel rec del Carxell fins a Sant Silvestre de Valleta. Remuntada al coll de Portes i baixada llançada cap a Llançà.
Tram final cap al poble pel torrent degradat i pudent i el camí dels Horts. Dinar vora mar, hi ha per triar.
Repetim tot el tram de carretera i de Camí de Ronda fins a Port de la Selva on prenem la darrera pujada 6Km que es fan pesats, GR 92, Mas dels Bufadors i la traca final, el millor tram de tota la ruta (tant anada com tornada) el el sender des de Bufadors fins el mas de ls Senyora.
Vistes a Cadaqués i baixada a sac fins a retrobar en Dalí que havíem visitar ahir en començar la ruta.