Moving time  3 godzin 16 minut

Uploaded 1 czerwca 2019

Recorded czerwca 2019

Obejrzane 451 razy, pobrane 30 razy

w pobliżu Bellver de Cerdanya, Catalunya (España)

El dia no va poder començar de la millor manera, un sol radiant, temperatura ascendint per quilòmetre recorregut, mossegant la pols del camí i un grup amb ganes de gaudir de tot això, la naturalesa i la velocitat. Lloc de concentració Bellver amb aroma a primavera, esmorzar de forquilla i en marxa.
Encara que un petit tram s'inicia en asfalt, a poc a poc ens endinsem en les interioritats del Pirineu. Pobles petits arrelats en llocs gairebé impossibles amb l'encant de la pedra, la pissarra i la fusta, adornats de flors multicolors. Les pistes com accés són ràpides amb girs inesperats; s'estrenyen o s'engrandeixen depenent de l'orografia, muntanyes que s'eleven en boscos moltes vegades frondosos, suavitzant el dia de color, esquitxats per la ginesta donant més brillantor al paisatge. Ens acompanya gran part del trajecte el Segre amb els seus corrents emergents, i petits rierols que dulcifiquen i relaxen el camí. A moments la rapidesa de les pistes t'ofereix la sensació d'elevar-te del sòl tres metres. Els vaivens estimulen l'adrenalina i alhora no t'impedeixen assaborir del paisatge. Algunes parades necessàries per contemplar la profunditat de la Cerdanya i concentrar a tot el grup per si hi hagués alguna incidència, tot això amb l'al·licient del dinar més que copiós que ens espera al Refugi de Ras de Conques, molt atents, bon preu i bona qualitat, tot casolà i de la terra.
De retorn a Bellver, agafem un trajecte diferent acompanyant a la frontera andorrana mentre baixem de forma veloç i amb la bellesa del paisatge. Guarnit del cavalls i vaques que pasturen en harmonia amb el Pirineu.
L'última parada és a la Seu d'Urgell, l'asfalt serà l'objectiu i el punt i fi a una fantàstica jornada de velocitat, natura i bona companyia.
Una ruta per rendir als seus peus.