2,4
4,7

Obejrzane 2296 razy, pobrane 43 razy

w pobliżu Darnius, Catalunya (España)

Sortim de Darnius per la crta. direcció Massanet, arribem a un petit collet on a la dreta hi ha el pal indicador per arribar fins el dolmen del Mas Puig de Caneres, continuem per la pista seguint uns indicadors de BTT, arribarem fins a tocar el Mas Cros, just abans surt una pista a la dreta tancada amb una cadena, seguirem a peu per la pista, trobarem una altra cadena que passarem i poc despres trobarem a l'esquerra enmig d'un alzinar el dolmen de Pardals, restaurat...
Stanowisko archeologiczne

Dolmen del Mas Puig de Caneres

02-FEB-13 16:58:36

Dolmen de Pardals

02-FEB-13 17:23:46

• jromero@ub.edu 2018-05-21

Ruta relativamente corta y entretenida por este rincón de mundo. Se me pasó el dolmen de Pardals, pero seguramente fue culpa mía.
    La dificultad de las rutas en 4x4 es subjetiva. Con la idea de ayudar a futuros ruteros, diré que la hice en un SUV (Subaru Forester) sin grandes dificultades. La primera parte es una pista muy cómoda, apta para turismos. Al acercarnos a La Vajol la cosa se complica un poco, sin llegar a presentar obstáculos difíciles, y la altura sobre el suelo de nuestro coche nos ayudó bastante.
    Gracias a Siset por la ruta.