Obejrzane 8 razy, pobrane 1 razy
w pobliżu Manresa, Catalunya (España)
Pel fet que és una caminada que l'acostumem a dur a terme sovint, en la programació de les caminades saludables que des del Cap i l'Associació de veïns del barri de la Sagrada Família de Manresa, estan en marxa fa més de catorze anys, no entraré amb detalls que si sou seguidors meus ja haureu vist en altres tracs que tinc penjats. Avui ho hem fet així, hi ha tantes opcions per realitzar la caminada que per aquest motiu guardo el trac, per compartir amb les persones que no tenen l'aplicació de Wikiloc, però els agrada saber les dades de la caminada del dia per guardar-ne un registre. Si és del vostre grat també la podeu compartir i gaudir de l'anella verda que els Manresans tenim a l'abast, i ens aporta tants beneficis saludables, si hi dediquem algunes hores del nostre lleure setmanals,
Salut i caminades!!
Waypoint
Cap del barri de la Sagrada Família
Punt de trobada, inici de les caminades saludables i també acostumem a finalitzar-les, de primer fem els estiraments i al final els exercicis de relaxament, d'aquesta manera procurem que l'hàbit de caminar sigui el més complert possible, procurant que el cos, estigui en les condicions optimes per realitzar l'activitat.
Waypoint
El Mas de les Marcetes
En l'entorn del Mas hi ha el preciós bosc de les Marcetes, amb la seva font, les taules i bancs per poder gaudir de tot i passar una estona si hom disposa de temps, ja sigui per gaudir de la pau, del preciós bosc amb les alzines que el fan ser el més important de la zona del Bages, com també el fet d'aprofitar l'entorn tant agraït per fruir d'un descans o un mos com és el nostre cas, per recuperar forces i continuar amb la caminada per retornar al Cap, com tenim el costum de fer.
Komentarze