3,3
6,5

Obejrzane 13 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Salt, Catalunya (España)

He fet l'itinerari de Salt a St Daniel en bici, i d'aquí a Celrà a peu.
La ruta està ben indicada i és difícil perdre's, tot i que hi ha moltíssims corriols i pistes que ens podrien despistar.
Un parell de coses a comentar: havent deixat la bici a prop del cementiri de St Daniel o de la Font del Ferro, pugem amunt i a mig camí, poc després de can Mistaire, trobem una cruïlla (foto 4): cap a la dreta pugem a St Miquel. Cap a l'esquerra és el camí de tornada cap a St Daniel que agafaré quan torni de Celrà.
La segona és que poc després de començar la baixada de St Miquel cap a Celrà, un cartell (foto 5) ens ofereix dos camins no gaire diferents entre ells; avui a l'anada baixo per can Peric i a la tornada pujaré per can Cornei.
La idea era gravar anada i tornada, però el mòbil se m'ha mort just quan estava entrant a l'Ateneu de Celrà i per això no he pogut guardar la tornada. Si no esteu segurs del camí de tornada, pregunteu pel camí de can Cornei o torneu pel mateix camí d'anada.

Foto 1) Podem deixar la bici a prop del cementiri de St Daniel o de la Font del Ferro, quadre i rodes ben lligats.

Foto 2) Si tenim sort i el dia és clar, des de St Miquel podrem veure des del Montgrí i les Medes...

Foto 3) ...fins el Canigó i part del Pirineu.

Foto 4) Poc després de can Mistaire, cruïlla

Foto 5) Un cartell poc després de St Miquel ens convida a triar camí

Foto 6) L'Ateneu de Celrà.