9,0

Obejrzane 982 razy, pobrane 55 razy

w pobliżu Villanueva de Castellón, Valencia (España)

La senda Dinka té el seu puntet de dificultat sinó vols fer peu. Per això la qualificació. En general ruta curteta però molt entretinguda.

Fi

6 Opinie

• Zdjęcie rutadura

rutadura 2015-02-11

Excepte la Dinka i la Rastrillera que encara no l'he fet, i que cauran pronpte, la resta per a disfrutar.

• Zdjęcie rutadura

rutadura 2015-02-25

Hui han caigut les dos amb sentit des de Rastrillera a Dinka, l'inici de Rastrillera esta prou difús, però es troba, té punts on es disparen les pulsacions, des de la font del Perelló a la carretera, és divertida i grans dosis de novetats, gràcies per les teues explicacions ...

• Zdjęcie Mico 81

Mico 81 2015-05-17

Ruta prou exigent,dureta,tecnica, i divertida. Jo l´aconselle al 100%.Estic segur que tornare

• Josep Gv 2017-05-11

la dinka mes que puntet de dificultat, no se pot ciclar mes 5 metros sense posar peu a terra, es una senda a la que no tornare

• Zdjęcie josp

josp 2017-05-12

Cada u q faja el q puga nosaltres la fem sencera sense fer peu.

• Josep Gv 2017-05-12

Esta clar, jo desde luego no puc ferla sense arriscar partirme la crisma cada dos pedalaes, per aixo no tornare a ixa senda en concret. La resta de la ruta esta molt guay, gracies per compartir