Czas  5 godzin 30 minut

Uploaded 7 grudnia 2012

Recorded grudnia 2012

Obejrzane 15605 razy, pobrane 1154 razy

w pobliżu Terrassa, Catalunya (España)

Fantàstica volta a la ciutat de Terrassa seguint el PR-C13, 99,9% ciclable. Al ser circular es pot iniciar on es vulgui. Per exemple: Estació Adif Terrassa-Est- Matadepera-Can Torrella-Can Guitart-Sant Miquel de Gonteres-Can Mir-Ullastrell-les Martines-Torrent de la Betzuca-Torrebonica-Estació Adif Terrassa-Est. Si voleu estar informats dels llocs per on passeu existeix un llibret explicatiu.

01. Font

Font Trobada

02. Font

Font del Senyor Ramon
Architektura sakralna

03. Ermita

Sant Miquel de Toudell (S. XI)

04. Font

20 Opinie

• Zdjęcie smarmengol

smarmengol 2013-03-23

Dura. Tant per la llargada com pel desnivell. De totes maneres, és molt bona!

Martí Puig 2013-03-25

Gràcies!, Sí, sí, hi ha algun pujadot però en general sense atzagallades es deixa anar fent.

• Zdjęcie smarmengol

smarmengol 2013-03-25

Des de Sabadell, el track és així:
    Respecte a l'original, vaig trobar-me amb el tram de Can Mir tallat i, a l'alçada d'Ullastrell, començava a defallir i vaig optar per prendre la carretera fins als Quatre Vents. La meva tornada va ser per Sant Quirze Parc i la zona Hermètica.

• Zdjęcie Gabriel BS

Gabriel BS 2013-10-06

Molt bona !!!. He de dir que es la primera ruta de Wikiloc que segueixo, i m'ha sorpres lo be que funciona tot; seguiment de ruta metro a metro, ..., etc. Genial.
    En cuant a aquesta volta, molt maca. Hi han camins de tot, amples, estrets, molt estrets ... Fantastic.
    Gràcies !!!!!

Martí Puig 2013-10-11

Gràcies Gabriel, ja és això!! Compartir i pedals al voltat de Terrassa!

• Zdjęcie sharksoup

sharksoup 2014-04-08

Moltes gràcies per la ruta!
    En el meu cas, vaig fer la ruta en sentit invers variant una mica la baixada fins al Hospital de Terrassa i al final no pujant a l'Obac, fent-la així una mica menys dura (44km).
    Una salutació.

Martí Puig 2014-04-09

Gràcies pel comentari sharksoup. Amb les quatre gotes que han caigut, els rodals de Terrassa devien estar impressionats. Ja és això, la volta en el sentit que es vulgui i la tornada quan l'horari mani.

Salut!

• Zdjęcie Dros2705

Dros2705 2014-09-16

Molt bona ruta per estirar cames.

• Zdjęcie Noanila

Noanila 2014-11-01

he fet avui la teva ruta!! m'ha agradat molt! Deunidó com puja des del km 27,5!!!!!!!!!

Martí Puig 2014-11-01

jejeje....hi ha un pujadot impossible un cop travessada la riera de Gaià, per enfilar cap Ullastrell, però pel demés es deixa fer. De vegades donem per perduts els entorns de les ciutats, i no és així. Bones pedalades.

• Zdjęcie Don_Puya

Don_Puya 2016-03-05

Bona ruta, molt variada.. a mi em surten gairebe +1700 m d desnivell acomulat (amb un Garmin Dakota 20).. S`ha de tenir un minim de forma fisica per fer-la..
    Indicacions facils de seguir, inclus amb fonts per repostar aigua.. Totalment recomanable

• Zdjęcie jmriodeiros@gmail.com

jmriodeiros@gmail.com 2016-09-10

Molt bona ruta......gracies..:-)

• Zdjęcie javiermir

javiermir 2018-07-09

La ruta está genial y descubres paisajes fantásticos cerca de Tarrasa pero, la verdad, es que tienes que estar una condición excepcional para hacer esta ruta en una mañana.

A mí parecer es más una ruta de todo el día para poderla disfrutar bien bien. Solo la calificaría de media mañana larga para quien realmente esté acostumbrado a darle caña a la bici porque hay subidas cañeras!

Luego hay un tramo cerca de Can Sola, para evitar parte de la carretera, que hoy en día es prácticamente imposible ir en bici por la cantidad de maleza y arbustos y poco mantenimiento que tiene ese tramo. Con lo que no te queda otra que bajarte de la bici caminar por ese tramo peleando te con la maleza o coger carretera e ir en bici.

Por lo demás todo fantástico! Muchas gracias!

• Zdjęcie Surly

Surly 2018-10-22

Una ruta muy divertida, nos ha gustado mucho!
    Gracias!

Martí Puig 2018-10-22

Gràcies a tu per repetir-la i pel comentari Surly!

• Zdjęcie Ignasi Castelló

Ignasi Castelló 2019-05-20

Impossible de seguir el tram de creuar la riera entre Can Mir i Viladecavalls per un gran esvoranc al costat de la SDAR de Viladecavalls.

Impossible de creuar.

Vaig tornar a Terrassa per Carretera i vaig pujar als Quatre Vents per la carretera de Martorell, on vaig empalmar amb el track.

• Zdjęcie jonisuko

jonisuko 2019-12-06

Ruta muy llevadera, y entretenida, está cortada por la riera pero bici al hombro y para delante💪, felicidades por la ruta

• Marc Valle Ceder 2020-01-11

Hola,
    Es una ruta por pista o por trialeras?
    Gracias

Martí Puig 2020-01-12

Gràcies Jonisuko. Suposo que algun dia ho arreglaran. 😊

Marc, majoritariament per pistes. Algun tram de corriols i si mires els comentaris hi ha un punt que va quedar tallat per una esllavissada però que baixant de la bici es pot salvar. El traçat però segueix un sender PR i és el que és. La gràcia és que és pràcticament tot ciclable.