Czas  6 godzin 11 minut

Uploaded 21 marca 2016

Recorded stycznia 2016

Obejrzane 416 razy, pobrane 13 razy

w pobliżu Matadepera, Catalunya (España)

Ruta exigent físicament però molt recomanable per gaudir de l'interior del Parc de Sant Llorenç del Munt. El recorregut es pot dividir en dues parts. La primera seria la compresa entre Matadepera i Mura. Aquest tram circula per pistes i camins en bon estat. Només tenim un tram curt que cal fer-lo a peu, entre el Mas Agramunt i el coll. La segona part del recorregut seria la compresa entre Mura i Matadepera. En aquest tram creuem pel bell mig del parc, gaudint d'un entorn espectacular, per camins i corriols, ara bé, amb unes rampes de desnivell considerable. En aquesta part del recorregut quedem completament embeguts pel parc. Atenció al waypoint prop de Matadepera, s'endinsa per un tram no ciclable per buscar una corriol. Es tracta d'un tram molt brut que es pot evitar continuant pel camí marcat i entrant a la urbanització de Matadepera, doncs no compensa l'esforç final.