7,6

Obejrzane 90 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Lliçà de Vall, Catalunya (España)

(mes fotos)

Inici de curs berenjenero a Yiqui de Val, Lliçà d'Amunt i Santa Eulàlia de Ronçana.

Tornada a les andades amb el company Kareem Abdul Guillem per a comprovar la baixa forma, un cop mes, en que ens trovem despres de l'estiu. Per sort, la ruta triada va ser benèvola, dit d'una altra manera, no va meréixer la certificacio #berenjenal .

Sortim de Lliça de Vall amb el disgust del Carim de no haber trovat el Bar Els Angels overt per esmorzar. Per sort hi havia el xines que mai fa festa disposat a servirnos uns cafes.

La ruta s'inicia per un llarg tram asfaltat per després discórrer per camins molt macos alternats amb algunes zones asfaltades. Hi ha molta urbanització per allà i es inevitable passar per algunes.

Arribats al Castell de Montbui podem observar tota la vall del Besos fins a Barcelona, malgrat el dia lleganyós que fa.

La tornada es ràpida, pràcticament tota en baixada, però intercanviant contínuament camins i trams de carretera o urbanització. Cal seguir be el track perque es fàcil saltar-se qualsevol desviament.

Acavem al Meson Galego fent un menu cutrillo i veient l'inici del curs polític.