Współrzędne 506

Recorded listopada 2017

9,0

Obejrzane 779 razy, pobrane 51 razy

w pobliżu Vidrà, Catalunya (España)

La pujada al PUIGSACALM des de Vidrà, és una de les excursions típiques de catalunya.Sortim de Vidrà pel GR3 que be de Sant Quirze de Besora, el deixem a Can Palou Xic (antiga casa de pagès completament restaurada), pujem per pista fins a la ermita de Santa Margarida de Cabagès, seguim fins Fontcoberta, coll de Ciuret i el Platraver (casa de pagès construïda a mitjans del segle IX, ara completament restaurada), des d'aqui fins al cim passem per preciosos prats, les vistes són meravelloses, l'últim tram (200mtrs) és pràcticament impossible de pujar amb bici (e-bike ho provem), un cop al cim (vistes fantàstiques), baixem per la Font Tornadissa, cal anar amb compte, però també val Molt la pena. Sant Bartomeu de Covildases, el salt d'aigua de la Vila Vella i Fins a Vidrà, d'aquest punt d'arribada també opcional es pot pujar al santuari de Bellmunt (vistes magnifiques) són uns 4kms de pujada i altres tants de baixada, mes menys 300mtrs positius acumulats, menjar al mateix Santuari o bé a Vidrà.