7,8

Obejrzane 25 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Vic, Catalunya (España)

Ruta circular 99.9% ciclable que comença i acaba a l'Skateparc de Vic.
Comença pel camí del Gurri i s'encara cap a St. Jordi de Puigseslloses. Continua en direcció Tavèrnoles i abans d'arribar a la carretera trenca a la dreta per la pista que porta a la pujada.
Al cap d'una estona de pista moderadament inclinada agafa un caminet que malgrat ser estret i pedregós puja amb la mateixa intensitat.
Arriba a la pista que porta a l'encreuament i acaba de pujar fins al Salt de la Minyona per l'emporlanat.
El descens comença desfent el darrer tram i aviat s'endinsa al bosc per un corriolet tècnic i divertit que durant la primera part no presenta trialeres complicades.
Un cop a la pista aviat tanca el bucle, desfà tram fins a la carretera que porta a Folgueroles i la segueix fins a arribar-hi.
Creua ràpidament el poble i es fica per uns caminets força interessants que porten a St. Julià de Vilatorta.
Creua carrers fins a les 7 Fonts i baixa cap a Calldetenes per la Ruta dels Molins.