6,1

Obejrzane 7 razy, pobrane 1 razy

w pobliżu Vic, Catalunya (España)

Petita ruta circular 99.9% ciclable que comença i acaba a la carretera de La Guixa de Vic.
Comença vorejant el riu Mèder fins a La Guixa. Allà es desvia a l'esquerra, creua la carretera i es comença enfilar cap a La Miranda.
Un cop al trencant (des d'on es pot arribar fins a la creu) continua per la pista i acaba de pujar cap a Muntanyola.
Després de creuar el poble es dirigeix cap al corriol, que és el tram més divertit de la ruta.
Per accedir-hi cal fer la baixada de l'ajuntament i un cop al revolt d'esquerres cal seguir recte. A partir d'aquí comença el descens (d'uns 200 m) que permet rodar amb velocitat a excepció d'algunes petites trialeres, que tampoc presenten gaire complicació.
Un cop creuat el riu continua baixant moderadament fins a Santa Eulàlia de Riuprimer. Allà agafa el camí de Sant Sebastià, però aviat es desvia per anar tornant.
Al cap d'1 km trenca a la dreta, fa un últim repetxó i de seguida agafa el camí del Mèder, que aviat tanca el bucle i va cap a Vic de nou.