8,2

Obejrzane 61 razy, pobrane 7 razy

w pobliżu Vic, Catalunya (España)

Ruta circular 99,9% ciclable que comença i acaba al llarg de l'Avinguda dels Països Catalans de Vic.
Surt per carretera en direcció Gurb, creua el poble i després del camp de futbol comença a trepitjar terra.
Passeja per camins entre granges fins creuar el Ter al seu pas per La Gleva.
Un cop allà segueix un camí molt ombrejat i agradable que voreja el riu fins a Manlleu.
Després es desvia per una zona residencial i s'ajunta de nou amb el riu un cop passat el meandre baixant per un caminet a mà dreta.
Transcorre pel camí del Ter durant uns quilòmetres més fins arribar a Roda, on creua pel pont i després de passar per alguns carrers va a parar a La Blava.
Després de passar per l'antiga fàbrica unes escales interrompeixen la marxa, i al cap de poc ho tornen a fer uns esglaons que precedeixen una forta pujada. Són aquests els dos únics punts on cal baixar de la bici.
A continuació creua la carretera de Sorralta i agafa un camí que s'enfila per unes terrisses.
Llavors segueix uns camins de roca massissa fins creuar la carretera de Tavèrnoles.
Continua per pistes passant a prop del turó de St. Jordi de Puigseslloses i passa per un pont que creua l'Eix Transversal.
Finalment baixa per pista emporlanada fins al Pont d'en Bruguer i sense creuar-lo resseguieix el Gurri fins arribar de nou a Vic.

Cal comentar que per realitzar aquesta ruta de manera totalment circular és necessari creuar la ciutat de Vic. Es recomana anar des de l'Institut la Plana fins a la Plaça Fra Joan a través de l'Avinguda de l'Estadi, ja que disposa de carril bici i no mostra complicacions.