Czas  3 godzin 40 minut

-2 m
9,1

Obejrzane 45 razy, pobrane 3 razy

w pobliżu Ullà, Catalunya (España)

Bicicletada del divendres amb el següent recorregut: Aparcament de la segona rotonda d’Ullà en direcció a Torroella, visita turística a Ullà passant per l’església de Santa Maria, Camí Vell de Bellcaire, Bellcaire d’Empordà, visita turística incloent el Castell i Sant Joan de Bedenga, Carretera de Tor, Tor, visita turística a Tor passant per l’església de Sant Climent, Camí de Baix de Marenyà, Camí del Mas Jordi, la Tallada d’Empordà, visita turística incloent el Castell i Santa Maria, Camí de Verges, Camí de la font de Lluny, Verges, Visita turística a Verges incloent el Castell i Sant Julià i Santa Basilissa, Camí de Canet de la Tallada, Carretera de Canet de la Tallada, Canet de la Tallada, visita turística incloent Sant Mateu i de lluny l’antiga rectoria, Camí dels Comuns, Camí d’anada i tornada al Búnquer numero 1 de l’Antic Camp d’Aviació de Canet de la Tallada, Camí del Bosc d’en Mac, Búnquer i plafó explicador de l’Antic Camp d’Aviació, Camí Vell de Torroella, Mota del Ter, Camí de la Pletera, Camí de la Gola, Camí del Coixins, camí d’enllaç, Camí de la Moixina, Camí de les Deveses d’Ençà, Torroella de Montgrí, Creuament de Torroella pel Camí dels Horts del Tamariuar, Rec de la Branca, i Carrer Figueres, Camí d’Ullà i Aparcament.

Bicicletada per camins bons i sense cap dificultat per una BTT. Cal destacar que la ruta té dos trams d’escales, un baixant de l’Església d’Ullà i un segon del Castell de la Tallada. A Verges la idea era esmorzar a la plaça, ull estan d’obres, però per la lentitud del servei acabem donant una volta per arribar-nos a un bar de la carretera. A Canet de la Tallada visitem un parell de búnquers de l’antic camp d’aviació que hi hagué durant la guerra. La ruta a la sortida de Verges segueix la part final de la Ruta del Ter, quan arribem a la mota del riu trobem la resclosa i la caseta de desguàs de la resclosa amb inscripcions del segle XVII. Per últim tenim que tenir compte quan creuem les carreteres de Torroella i la Bisbal.

Millor portar una BTT.

Bicicletada efectuada el 20190726

Ull, escales

Ullà

Creuament carretera

Bellcaire d'Empordà

El Castell avui alberga l’Ajuntament i la Parròquia de Sant Joan que ocupa la sala gran, com també l’antiga capella del Castell dedicada a Santa Maria

Sant Joan de Bedenga

Sant Joan de Bedenga, es l’antiga parròquia de Bellcaire i conserva el nom que anteriorment tenia la població. D’estil romànic, esta construïda sobre elements del segle IX i conté elements preromànics. Quan la parròquia passà al Castell, passà a ser capella del cementiri i posteriorment abandonada, fou restaurada recentment.

Tor

Carrero amb rampa molt justa

La Tallada d'Empordà

Escales

Sant Julià i Santa Basilissa

Verges

Ull, creuament carretera de la Bisbal

Canet de la Tallada

Bunquer n1 de l'antic camp d'aviació de Canet

Bunquer n6 i plafó informatiu de l'antic camp d'aviació de Canet

Podeu trobar informació sobre k’historia del camp d’aviació de Canet de la tallada al bloc http://campdaviaciocanet.blogspot.com/

Desguàs de la resclosa del Ter

A la Gola del Ter

A la platja de la Pletera

Ull, creuament de la Carretera de Pals

Torroella de Montgrí

Ull, rotonda carretera de l'Estartit