Obejrzane 706 razy, pobrane 75 razy

w pobliżu Lleida, Catalunya (España)

Es tracta d'un ruta curta 'uns 40 kilòmetres que enllaça 14 trialeres que hi ha al voltant de Lleida.

Comencem per la que hi ha a la serra del Puigdevall al canto de La Bordeta, seguim per les que hi ha Artesa de Lleida i Puigverd de Lleida i retornen cap a Lleida passant per la trialera que hi ha a la Ptda. Asto de Lleida seguim per les que hi ha al voltan de l'aerodrom d'Alfes i finalitzarem per la que segueix el canal d'Urgell al TM. de Albatarrec.

Totes son molt fàcils tret de l'última que hi ha a Puigverd de Lleida, la número 7, que sense ser massa difícil pot fer patir a bikers poc habituats als senderols. Com podeu veure al track aquesta senda es pot evitar fàcilment ja que on s'inicia passa en tram de pujada d'aquesta mateixa trialera.

He afegit un senderol de recent creació, la Trialera 9, el traçat encara no esta massa xafat i s'ha de vigilar no perdre la traça, també s'ha de comptar que encara hi ha algunes petites pedres a la traçada. No és molt llarga però s'ha d'aprofitar qualsevol bosc de pins que hagi aprop de Lleida, que no son gaires.

Per la zona hi han alguna senda més, com la que hi ha al aprop del Abocador de Montoliu, una altre tram al canal d'Urgell però en cas de afergir-les faria la ruta un pel masa llarga pel l'objectiu que es busca en aquesta.

Trialera 1

4 Opinie

• Zdjęcie asatovi

asatovi 2020-06-26

L'altre dia a la tarda vaig seguir aquesta ruta i em va servir x descobrir uns quants corriols del voltant de Lleida que no coneixia. En general son tots assequibles tret d'algun punt concret. Gràcies per compartir. 👍

• Zdjęcie Yashin

Yashin 2020-07-02

Muy buena ruta con senderos desconocidos cerca de Lleida. Hay de todos los niveles, incluso en algun punto he puesto pie a tierra. Pero eso no desluce una ruta exigente y divertida. Gracias por compartir.

• Indibil 2020-07-03

Gracies pels vostres comentaris, si que hi ha uns tres o quatre punts en que s'ha de posar el peu a terra com és alguna rampa de pujada a la zona d'Artesa i algun lloc a l'ultima trialera de Puigverd, però crec que en general es força assiquible per a tothom i una bona ruta si no has fet massa trialeres i et vols iniciar.

• Zdjęcie Josan-M-X8

Josan-M-X8 2020-07-04

Una ruta muy guay!!! con divertidos senderos y alguna trialera para ir cogiendo técnica. Gracias por compartirla