8,4

Obejrzane 2 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Tordera, Catalunya (España)

Una altra volta per aquest sector del voltant de la costa. La d´aquest dissabte és força més agraïda, pel que fa referència al paisatge, que la dels voltants de Blanes del mes passat tot i que també hi havia alguna urbanització força "cutre". Arribem a Tordera i, tal com ho havia encarregat el Paton, esmorzem al restaurant Can Pujol. Ens cal però esperar-nos una mica perquè acaben d´obrir. Són atents i amables. Després d´esmorzar tranquil.lament, descarreguem les bicicletes i comencem a fer la volta d´avui. Sortim pel costat esquerra del riu Tordera encara amb els senyals ben visibles dels destralls que han fet les riuades i inundacions de fa uns mesos. Va arribar a baixar més aigua pel Tordera que pel riu Ebre. Després ens anem endinsat, de mica en mica, cap al massís del Montnegre. Primer comencem amb una bona pujada al principi moderadeta fins que, la rampa s´adreça cada vegada més i si hi afegim la sorra que hi ha al terra després de que, amb màquines, arranguessin la pista després dels aiguats, les rodes patinen, i hem de fer un bon tros a peu però...No passa res!. Poc a poc i bona lletra. Arribem a la carena i arribem fins molt a prop de la bonica ermita d´Hortsavinyà a la qual hi podiem haver arribat perfectament perquè era allà mateix apròximadament a un quilòmetre. Nosaltres però ens desviem abans i seguim pujant fins a un turonet dalt del qual hi ha una antena però sense visibilitat perquè els arbres i la vegetació impedeixen que poguem veure la panoràmica que ben segur es podia gaudir des d´aquí a dalt. Abans d´arribar-hi, haviem de trobar unes mines però ben segur que hi hem passat pel davant i no les hem sabut veure. Una paradeta per descansar i menjar-nos un plàten (qui en tenia). Jo només portava una mandarina i me l´he menjada ja fa estona. Sort que el siqui m´ha donat un parell de galetes amb les quals he pogut arribar sa i estalvi al final del recorregut. després d´aquesta paradeta emprenem la devallada amb algun repetxonet pel mig, fins a Tordera en alguns trams repetint el camí de pujada.