Czas  6 godzin 30 minut

Recorded sierpnia 2017

6,6

Obejrzane 348 razy, pobrane 10 razy

w pobliżu Les Boisses, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Ruta circular que sortint de l'aparcament de Val Claret baixa cap Le Lac de Tignes i enllaça amb un corriol aeri espectacular i amb alguns curts trams exposats de baixada. La part final del descens és força tècnica i difícil per arribar a Les Breviérès amb arrels, corbes tancades i un pedregam considerable.

La remuntada és majoritàriament per pista amb un parell de quilòmetres verticals amb un desnivell mig de pujada del 30%. Vam haver de claudicar caminant un bon tros fins arribar de nou al bikepart de Tignes on ens ajudarem del remuntador de Palafour que ens deixa en la cota màxima i just davant de l'Aiguille de Percée i la foradada.

Passem entre els Lacs du Chardonnet en un entorn alpí idíl·lic per deixar-nos caure per un corriol ràpid i també revirats amb immillorables vistes de Le Lac, la Grande Motte i el nostre destí final: Val Claret.

No us perdeu el vídeo:

ALPS 6/6 - Tignes MTB 2017 from bttmania.org on Vimeo.