Czas  7 godzin 56 minut

Recorded lutego 2014

5,1

Obejrzane 1108 razy, pobrane 6 razy

w pobliżu  Upper Preston, Washington (United States)

Volta curta pel Tiger Mountain Loop per fer el que, segons les webs especialitzades dels USA, és un dels millors descensos en singletrail per la zona de Seattle.
Pujada en pista ampla en bon estat, començant a gaudir dels boscos d'arbres monumentals de la zona.
El descens es va per un singletrail de cine enmig de boscos molt densos de grans sequoies: camí amb bams constants en puja i baixa, corbes peraltades, ponts i passarel.les de fusta, autènticament memorable ! Els boscos són tan densos i el corriol de baixada tant estret que per moments es fa de nit en plè dia.
Una baixada per recordar durant molt de temps. Ruta senzilla físicament, de moderada a difícil tècnicament.

• AlexRob 2015-04-14

Twilight zone. I walked almost the identical path on the 5th of April. Took Silent Swamp trail over to the start of Preston Railroad grade and walked GPS connections for the new trails being built to connect that trail to the road.

Other than that, even the way up and down to the top of the hill was the same path.

Less snow now. Just patches off the trail and road. Cold at night.

Preston Railroad Grade trail is officially closed right now for construction.