Obejrzane 2101 razy, pobrane 68 razy

w pobliżu Sant Llorenç de Montgai, Catalunya (España)

Ahir vaig fer la meva primera sortida amb bici del 2014. Per inaugurar l'any res millor que una ruta pata negra de les guapes. Amb el meu company de Club el Víctor, vam anar fins a Sant Llorenç per acabar una ruta que unes setmanes abans ja havia intentat fer però que la pluja ho va impedir. La ruta surt de Sant Llorenç ja amb pujada direcció a Vilanova de la Sal. El camí no te pèrdua, sempre cap amunt. Cap al km 6 ens vam desviar a la dreta per agafar una senda d'una mica mes d'un km. Us la recomano, es una bona alternativa al camí de pujada per pista. Nosaltres la vam fer de pujada però segur que de baixada també es disfruta.

Un cop a Vilanova de la Sal vam continuar direcció a les Avellanes on agafaríem una pista que va cap a Santa Linya. Abans d'arribar a Santa Linya es esperava una forta baixada per pista. Aquest tram en sentit contrari (de pujada) ha de ser de "cor de colom" com diu un bon company meu.... ja hi tornarem un dia per fer-l'ha.

Un cop abaix del barranc vam decidir pujar fins a Santa Linya fent un bucle de 4 km, el primer quilòmetre de pujada per carretera i la resta per una divertida pista que ens porta al mateix punt (km 25). A partir d’aquí ens queden uns 2 km de pujada tot per pista per començar a baixar fins a l'Estació de Vilanova. Al km 28 agafarem una divertida senda a la dreta (no es veu gaire), aquí comença la part bona de la ruta. Encara que hi ha algun que altre tram tècnic, la major part es fa be. Un cop arribem a l'estació creuarem la via del tren i agafarem una de les millors sendes de la comarca de la Noguera. Son uns 6 km de senda, feia molts anys que no feia aquesta ruta i la veritat es que la feina que han fet l'organització de la Noguera Bike Race Marathon es nota, l'han deixat de luxe, una autèntica senda pata negra. Hi ha algun que altre tram que s'ha de fer a peu (almenys per mi) però la resta està genial. Les espectaculars vistes del pantà ens acompanyen tota l'estona. Al final la senda fa cap a la Presa de Camarasa on passarem per un túnel que ens baixa per carretera fins al pont que creua el riu. Tot just abans de creuar el pont agafarem una pista amb trams de senda que ens porta directes a Sant Llorenç.

2 Opinie

• Zdjęcie DNT1977

DNT1977 2015-02-22

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Buena ruta , lastima que la senda no sea un poko mas ciclable y un poco más limpia , la hemos disfurtado , un saludo .

• Ester.gc4 2018-11-25

el sender a partir de l'estacio (7km) esta en MOLT MAL ESTAT, gens ciclable i ple de plantes i arbres caiguts. Una pena, pq la resta de la ruta esta molt be.