Obejrzane 14 razy, pobrane 2 razy

w pobliżu Sant Feliu de Pallerols, Catalunya (España)

Sortim de Sant Feliu de Pallerols pel carrilet direcció Olot després de dormir a la fantàstica casa de turisme rural Can Ventura, on hem estat el cap de setmana i que la recomanem com a base de sortides per la seva comoditat i la fantàstica atenció dels propietaris.
Agafem la pista que puja cap a Sant Iscle de Colltort, indret molt maco i tranquil, fins la part final que s’enfila força i dret fins arribar al Coll sa Rella, on agafem camí ja sense asfalt pel volcà de can Tià, i saltar la collada de Fontpobra per començar a davallar vers la Fageda, trobant la font en poca estona.
Sortim a la cruïlla de volcà de Santa Margarida i fem un tomb per la fageda (on ja anem trobant força gent, fins ara sols) i passant per Can Jordà anem gaudint de la zona fins arribar-nos a les boniques ermites de Sant Martí i Sant Miquel del Corb.
Baixem cap a Les Preses on dinem a Can Morera, molt bé, però molt lents. Bona estona de relax (d’aquí la llarga durada de la sortida)
Acabem retornant pel carrilet a Sant Feliu.