9,1

Obejrzane 10 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Sant Feliu de Pallerols, Catalunya (España)

Sortim de Sant Feliu de Pallerols pel carrilet direcció Girona després de dormir a la fantàstica casa de turisme rural Can Ventura, on hem estat el cap de setmana i que la recomanem com a base de sortides per la seva comoditat i la fantàstica atenció dels propietaris.
Primer anem a veure el bonic salt del Molí del Murris, i per sort de l’època i que es d’hora, el podem gaudir tot sols (època d’estiu es veu que és una bogeria)
Reculem una estona (les opcions que hi han estan tancades) i baixem pel Molí de Vilamala fins arribar a creuar el torrent i agafar la carretera de pujada una mica i desviar-nos per la pista cap a La Fàbrega, bonic lloc però abandonat.
A partir d’aquí ja comencem a anar per corriols durant molts quilometres fins la vall de Llémena. Quasi tot assequible, racons molts macos i tranquils.
Passem per Sant Esteve i fins a Sant Aniol on comença una bonica pujada i un final de corriols quasi dalt la carena que ens fan baixar unes quantes vegades de la bici fins ja començar a baixar fins trobar la carretera, que ja agafem de dret avall, doncs s’ha fet tard per avaries i amenaça pluja, fins trobar el carrilet de retorn a Sant Feliu.
Recollim paquets i a dinar, molt bé i ràpid, a la Braseria Esteve d’Hostalets d’en Bas, per tancar un bon cap de setmana de btt
El dia anterior vàrem fer: