Współrzędne 1007

Uploaded 12 sierpnia 2012

Recorded marca 2012

Obejrzane 3834 razy, pobrane 135 razy

w pobliżu Enguera, Valencia (España)

Este verano del 2012 nos encargamos tres gusanillos "Juanma, Raúl y Pepe" de realizar y llevar a buen termino el rutometro de verano, para lo cual eligimos el sito y la zona (dificil ya que debido a los incendios no es facil elegir una zona que no se vea afectada por ellos), aún así con ilusión y ganas nos pusimos en marcha. Se concuyó con que el sitio fuese el Portal del caroig, muy ideal para el Acto que tendría 42,5 km. y 700 metros de desnivel.
Resultando un buen Evento tanto por el lugar como por el recorrido, ya que la Cañada del Flaco es fabulosa.
Esta vez no había secretismo, era público que la prueba de verano se haría al complejo Portal del Caroig, en Enguera 14-07-2012. Iríamos con coches, no en autobús como en convocatorias anteriores, de manera que todo el mundo sabía que alguien de los asistentes debería moderar su deglución de alcohol para volver en casa con cierta probabilidad de supervivencia. De buen mañana, ni más ni menos que a las 6:45h, para evitar las horas más calurosas de la jornada, nos reuniéramos en el bar Toni, pasáramos lista y en disciplinada procesión nos metiéramos en marcha hacia el punto de salida del rutòmetro, excepto los más independientes, que decidieran acudir en el lugar directamente.
Esta prueba está pensada, desde la primera edición para hacer peña. Más allá de la competición, se trata de reunir en una salida a un gran número de gusanillos, para que todos puedan gozar de la compañía de todos y compartir el gusto por una afición por encima del aspecto físico (o de la excusa por huir de casa un sábado de mañana, que de todo hay) . Ciertamente es muy difícil coincidir en las rutas de cada fin de semana, por lo que es un gozo presenciar el buen ambiente entre compañeros que hace tiempo que no hacen una ruta juntos y sentirse inmerso en la armonía reinante entre todos los grupos durante la totalidad de la mañana; viendo como la ilusión y el esfuerzo metido en el acontecimiento se ven recompensados con las risas y los buenos momentos a recordar que tendrán siempre los participantes. Muchas gracias a todos, por vosotros vale la pena el trabajo realizado, siempre.

Aquesta vegada no hi havia secretisme, era públic que la prova d'estiu es faria al complex Portal del Caroig, a Enguera. Aniríem amb cotxes, no amb autobús com en convocatòries anteriors, de manera que tothom sabia que algú dels assistents hauria de moderar la seua deglució d'alcohol per a tornar a casa amb certa probabilitat de supervivència. De bon matí, ni més ni menys que a les 6:45h, per tal d'evitar les hores més caloroses de la jornada, ens reunírem al bar Toni, passàrem llista i en disciplinada processó ens ficàrem en marxa cap al punt d'eixida del rutòmetre, excepte els més independents, que decidiren acudir al lloc directament.

Una de les millors coses d'aquest esdeveniment és el retrobament amb companys amb els que malauradament no coincidim sovint, però que tenen el rutòmetre com una cita obligada en la seua agenda. Acudí Álvaro ajudant en l'organització, Edu, que feia de substitut al grup del presi i també els dos Salves, juntament amb Luís i Pere. Una vegada aparcats els cotxes, els primers instants foren frenètics, tothom desmuntava i ficava a punt la seua màquina, amb ajustaments d'última hora inclosos, mentre els membres de l'organització intentaven coordinar-se per a ficar en marxa l'assumpte de manera eficient. A la porta que feia d'arribada ficàrem una tauleta amb un para-sol peculiar i allí se subministraren als participants brides, tauletes de metacrilat i pinces per a subjectar el llibret que se'ls proporcionaria moments abans de l'eixida (encara que hi havia certs cuquets que rondaven la zona per si l'agafaven abans d'hora). Alguns dels participants tenien inclús enginys do-it-yourself per tal de no ratllar el manillar de la seua estimada (bicicleta, s'entén).

Cerimoniosament s'anà cridant de manera ordenada, cada quatre minuts, als diferents grups perquè començaren la prova, mentre Álvaro i el presi (millor del muscle, però no recuperat encara) s'ubicaren a l'avituallament, lloc on poc després acudí Abarca, que en un rellamp havia anat i tornat a Alzira a per barretes energètiques per als soferts participants. Igualment se'ls proporcionava allí dalt cervesa, begudes fresques i meló de la cooperativa de l'Alcúdia, del que tots feren un bon tast. Dos grups es disputaren el triomf, el dels supermàquines David, Óscar i Vicent i l'actual campió d'hivern, Lucas, Juan i Edu. L'últim tram del recorregut el feren conjuntament, de manera que arribaren de manera simultània al final, però com que els primers havien eixit huit minuts abans, es feren amb la victòria. Poc després, arribà el grup de Buades, David, Paco, José Ángel i José Francisco, que durant uns minuts es mossegaren les ungles pendents de l'arribada d'un altre grup, el de Moncho, Quique i José, que finalment s'emportà el tercer lloc per només cinquanta segons, en detriment dels anteriors. S'ha de seguir de prop l'evolució d'aquest trio que darrerament està perfeccionant progressivament la seua actuació.

Seguidament arribà el grup d'Octavio, Rafa i Bernardo, en el que havien causat baixa Iván i Rubén. Bernardo confessà que no li agradà molt la introducció dels dibuixos “prova sort a veure per on és” al llibret, perquè si, quan trobaves el camí correcte, venia un grup per darrere, s'aprofitava de la teua feina. A continuació entraren Calafat, Julio i Loren, meravellats per haver acabat prompte el recorregut, havent esmorzat i tot (encara que havien deixat de fer 2 fotos). En sisè lloc entrà el grup de Toni Pacheco, Ramón i Santi, en el que havia causat baixa per esquena enganxada (o això diu ell) Antonio. Junts, tal i com havien eixit, arribaren Alonso, Óscar, Rubén, Kiko, Luiso i Masanet, mentre Josep s'havia retirat per una lesió en el genoll, de la que esperem que es millore aviat. Després acudí el grup de Pere, Salva Blay, Salva Belsa, Luís i Antonio, però, en dos grups separats, amb certa intriga perquè l'última foto que havia fet Pere no volia deixar-se veure, tot i que finalment aparegué.. En últim lloc entrà el grup de Ximo, Juan, Paco i Vicent, que ja havien creat certa alarma en arribar amb retard a l'avituallament, però és que el pobre Juan s'havia clavat el plat a la cama i anava xorrant sang a dojo.

A mesura que anaven arribant els cuquets es dirigien a la piscina per escabussar-se i mitigar les temperatures que a migdia ja eren elevades. També arribà Alberto amb el genoll embenat i caminant amb crosses. Mentrestant, es prenien unes quantes cervesetes, fent temps fins que aplegara l'hora de dinar, al que Raquel, la mestra de cerimònies ens convidà a entrar sobre les 14h. Ens ubicaren en un saló privat, de manera que poguérem fer tot l'animal que volguérem, encara que cal reconèixer que la gent es comportà de manera molt civilitzada i no s'hagué de cridar a la guàrdia civil per cap altercat. Ens anaren presentant un bon grapat d'entrants de manera molt elegant i el plat final fou una bona torrada de carn que féu les delícies dels comensals, de tan tendra com estava, mentre el vi regava amb abundància l'àpat. En acabar (abans de les postres) Juanma i Abarca procediren al lliurament del premis, que poguérem visualitzar amb un projector gràcies al toc màgic de Calafat... ningú se n'anà de buit. Finalment, dolcets i cafè, després dels quals la gent començà a desfilar cap a casa. Ara la faena la tenen els de Guadassuar, organitzadors del següent rutòmetre d'hivern... ja estem impacients per acudir.

Aquesta prova està pensada, des de la primera edició per a fer penya. Més enllà de la competició, es tracta de reunir en una eixida a un gran nombre de cuquets, per a que tots puguen gaudir de la companyia de tots i compartir el gust per una afició per damunt de l'aspecte físic (o de l'excusa per fugir de casa un dissabte de matí, que de tot hi ha). Certament és molt difícil coincidir en les rutes de cada cap de setmana, per la qual cosa és un goig presenciar el bon ambient entre companys que fa temps que no fan una ruta junts i sentir-se immers en l'harmonia regnant entre tots els grups durant latotalitat del matí; veient com la il·lusió i l'esforç ficat en l'esdeveniment es veuen recompensats amb les rialles i els bons moments a recordar que tindran sempre els participants. Moltes gràcies a tots, per vosaltres paga la pena el treball realitzat, sempre.

by pAit0M@kA

CASA CASTILLO Reja de Casa Castillo

43 Opinie

rutadura 2012-08-21

Careta de piedra /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190433

Contenedor Martinez /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190434

rutadura 2012-08-21

Puente de Piedra /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190435

Señal Prohibido la caza /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190436

rutadura 2012-08-21

Pino de dos troncos /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190437

Placa Solar /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190438

rutadura 2012-08-21

Avituallamiento /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190439

Casa /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190447

rutadura 2012-08-21

Si vienes desde la carretera /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190440

Señal de prohibido /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190446

rutadura 2012-08-21

Horno de piedra /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190442

Reja de Casa Castillo /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190448

rutadura 2012-08-21

Antiguo Lavador de Enguera /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190443

Bidón robellado /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190444

rutadura 2012-08-21

Piscina Particular /outdoor-trails/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190445

rutadura 2012-08-26

Para refrescar, estaba diciendome pruebame, y así pasó que no quedó. https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432/photo-1348640

• Zdjęcie rutadura

Gran Penya esta del CUC https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432/photo-1348644

rutadura 2012-08-31

Luego decimos que los mayores nos volmemos como niños, y es que a la vista está, disfrutando como peques. https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432/photo-1348641

rutadura 2012-09-10

La ilusión de organizar con los compañeros hace que la moral suba. https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432/photo-1348639

Charlando unos con otros de lo que resultó......... https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432/photo-1348642

rutadura 2012-09-10

Un final apoteósico https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432/photo-1348645

rutadura 2012-10-12

VILLA CASTILLO https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190448/photo-1542315

• Zdjęcie rutadura

VISTA PISCINA https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190445/photo-1542318

rutadura 2012-10-12

LAVADERO https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190443/photo-1542316

• Zdjęcie rutadura

HORNO DE PIEDRA https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190442/photo-1542304

rutadura 2012-10-12

CARTEL INVERTIDO https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190441/photo-1542302

• Zdjęcie rutadura

PLACA SOLAR https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190438/photo-1542297

rutadura 2012-10-12

PINO DE DOS TRONCOS https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190437/photo-1542296

• Zdjęcie rutadura

CONTENEDOR MARTINEZ https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190434/photo-1542288

rutadura 2012-10-12

CARETA DE PIEDRA https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190433/photo-1542286

• Zdjęcie rutadura

AVITUALLAMIENTO https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190439/photo-1542299

rutadura 2012-10-12

PILÓN DE PIEDRAS https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190436/photo-1542292

• Zdjęcie rutadura

BLOQUES https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190446/photo-1542311

rutadura 2012-10-12

Que no falte de NÁ https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190439/photo-1542357

• Zdjęcie rutadura

Tranquilos que hay para todos https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190439/photo-1542358

rutadura 2012-10-12

Con abaricia https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190439/photo-1542361

• Zdjęcie rutadura

Ostras que fresquito el melón https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190439/photo-1542362

rutadura 2012-10-12

Va que hay que hacer un buen tiempo https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/rutometro-enguera-portal-de-caroig-14-07-12-3190432#wp-3190439/photo-1542360

• Zdjęcie pamwiki54

pamwiki54 2012-12-21

Buen trazado y expectacular el tramo de la Cañada del Flaco

• Zdjęcie cadid3

cadid3 2013-06-11

En esa zona, no podías haver elegido mejor sitio para el evento, ah y el recorrido es muy asquible, tanto la Cañada del Flaco como la senda después de la foto ocho, son una pasada!!!!!!!!

• Zdjęcie CARCELEN

CARCELEN 2013-06-18

Al final igual acabas enseñandote, mostruo, en esta dis frute de la compañia y de la rutilla. Saludos a todos

• Zdjęcie pove dica

pove dica 2013-08-25

Buen sitio ese Portal y mejor ruta

rutadura 2013-08-26

poverica, tienes toda la razón