Pobierz

Poziom trudności

Trudny

zejść

• Zdjęcie Ruta del Cister des de Tarragona (Dia1)

Czas

6 godzin 22 minut

Współrzędne

24 marca 2013

marca 2013

Obejrzane 827 razy, pobrane 5 razy

w pobliżu Tarragona, Catalunya (España)

Primera part de la Ruta del Císter des de Tarragona feta en dos dies i en el sentit contrari a l'habitual. De Tarragona a Santes Creus anem la majoria de l'estona pel GR-172. Pendent suau fins a Santes Creus i quilòmetres força rodadors, sobretot a partir de Renau. A partir de Santes Creus, seguint les indicacions que ens marquen arribem al Pont d'Armentera per pista. A partir d'allà comença una pendent que progressivament s'endureix fins a arribar a les duríssimes rampes de Comaverd que, en aquesta direcció de la ruta, són més empinades, així que si us agrada patir de valent sobre la bici aquí ho fareu. Podem descansar en la baixada a Rocafort de Queralt per agafar forces per encarar la pujada a Forès, també força dura però més curta. A partir d'allà seguim una pista que, passant per Belltall, ens porta a Rocallaura.

La segona part de la ruta està en aquest enllaç: