Obejrzane 27 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Forès, Catalunya (España)

118 kilometres repartits en dos jornades, i amb bona companyia ens faran gaudir d'un molt bon cap de setmana de btt, cultura, tranquilitat i bona gastronomia. Vam elegir com a punt de partida el poble de Forès, començant el sentit de la ruta baixant cap a Rocafort de Queralt, i afrontant despres una de les ascensions mes dures si bé assequible, travessant una ruta d'escalada amb vistes fantàstiques. La ruta propiament passa per el Pont d'Armentera, pero el nostre GPS, guiat sols en la recerca del GR175 ens va portar a un punt mes proper a El Pla de Santa Maria. Des de el Pla vam visitar Santes Creus, el que va comportar tornar per passar per Prenafeta, fer una fantàstica ascensió per baixar a Montblanc. La segona jornada, ens porta de Montblanc a L'Espluga i Poblet i desprès amb una ascendent marxa vam arribar a Omells de Nagaya, per seguir en carretera i recuperant el GR, fins a Vallbona de les Monges. Un cop superada la Cooperativa on hi ha una fantàstica tenda, a 100 metres vam recuperar la pista per arribar a Belltall, i desprès al nostre punt de partida. Aquesta ultima jornada va ser estrictament de mati, el que permet poder fer un bon dinar de despedida.