Pobierz

14 maja 2015

maja 2015

Obejrzane 1049 razy, pobrane 13 razy

w pobliżu Mondoñedo, Galicia (España)

GAL. Distancia:percorrido circular: 24 km. Tempo estimado: 2 horas e media
Trátase dunha ruta circular de dificultade alta con inicio no Barrio dos Muíños pola estrada CP-3102 dirección Cova do Rei Cintolo. A ruta percorre 24 quilómetros e nos achega ata o Cristo do Fiouco (666 mts) para voltar por Supena e conectar coa Ruta da Auga en sentido inverso do marcado para os camiñantes e conectar, xa cerca de Mondoñedo, coa estrada de Maariz chegando á vila por unha das saídas a Abadín do Camiño de Santiago Norte.
Información facilitada pola Sección BTT do Espeleoclube Rei Cintolo

CAST. Distancia: recorrido circular: 24 km. Tiempo estimado: 2 horas y media
Se trata de una ruta circular de dificultad alta con inicio en el Barrio dos Muíños por la carretera CP-3102 dirección Cova do Rei Cintolo. La ruta recorre 24 kms. y nos acerca al pico conocido como Cristo do Fiouco (666 mts) para regresar por la aldea de Supena donde conectamos con la Ruta del Agua pero en sentido inverso del marcado para los caminantes y conectar, finalmente ya cerca de Mondoñedo con la carretera de Maariz, llegando a la ciudad por uno de los caminos del salida del Camino de Santiago Norte.
Información facilitada por la sección BTT del Espeleoclub Rei Cintolo.