• Zdjęcie Rasos Peguera des de Vallcebre - 02 Maig 2015

Recorded maja 2015

8,4

Obejrzane 653 razy, pobrane 15 razy

w pobliżu Vallcebre, Catalunya (España)

Sortida en BTT des de Vallcebre fins al refugi de Rasos de Peguera i volta pels Rasos de Dalt fins al poble de Peguera i tornada per carretera pel Pla de la Barraca fins a Vallcebre.

Sortim de Can Pauló, al barri de la Barceloneta. Prenem la pista que passa per cal Sastre, cal Clic i cal Batlle i va a parar a mitja pujada de la carretera que enllaça Vallcebre amb El Pradell/Peguera. Passem pel costat de cal Coix, cal Parro i el Masot fins al Pla de la Barraca. allà seguim per la carretera direcció Peguera, per Cal Marxa. Passem pel coll de Fumanya, pel museu dels Dinosaures, la Creu de Fumanya, Puelles, etc., fins als Rasos de Peguera on esmorzem en el refugi. Seguim per la carretera fins al pas dels Lladres i la font, on prenem una pista a mà esquerre que es portarà als Rasos de Dalt. Seguim camp a través fins al poble de Peguera i d'allà desfem el camí d'anada per la carretera fins a Vallcebre.

Cal tenir en compte el fort desnivell, sobretot al principi, des de Vallcebre fins a la Creu de Fumanya.

3 Opinie

• OriolPuy 2018-08-11

A tenir en compte el desnivell positiu, tècnicament és fàcil. Gràcies per compartir-la.

• Zdjęcie guti1966

guti1966 2019-08-22

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Moltes gràcies per aquesta gran ruta. Jo la hi feta amb una ebike, gràcies a Déu. Té unes bones rampes i algunes amb moltes pedres, a prop de Rasos. Hi he fet una petita variació degut a una tanca, amb cadena. Salut.

• Zdjęcie Patim Patam Patum

Patim Patam Patum 2019-08-24

Gràcies pel comentari, Guti1966 !!