-0 m

Obejrzane 70 razy, pobrane 4 razy

w pobliżu Santa Margarida, Catalunya (España)

La Pirinexus, és una ruta ,transfronterera i circular, d’uns 370 km i que passa per les comarques gironines del Alt i Baix Empordà, La Selva, La Garrotxa, el Ripollès i el Rosselló per la part francesa. Està pensada en que es pot començar des d’on es vol i en qualsevol sentit, si be es recomanable fer-ho en el sentit de les agulles de rellotge. Nosaltres hem optat de sortir des de Roses i el propòsit es fer-ho en quatre etapes. La primera, ens va portar per Castelló d’Empúries, Sant Pere Pescador, l’Armentera, Sant Martí d’Empúries, l’Escala, Bellcaire, Ullà, Torruella de Montgrí, l’Estartit. De nou cap a Torruella tot seguint la riba del riu Ter, enfilant cap a Gualta, Fontanilles, Font Clarà, Sant Julià de Boada, Torrent, Palafrugell, Palamós, Platja d’Aro (on hem fet un bon dinar) i hem acabat a S’Agaró. Total 102 Km molt ràpids i planers, sense cap complicació. El temps ens ha respectat i la temperatura ha estat bona.