Czas  6 godzin 49 minut

Uploaded 4 lutego 2016

Recorded lutego 2016

Obejrzane 3078 razy, pobrane 109 razy

w pobliżu  Palamós, Catalunya (España)

Salida de Palamós desde el aparcamiento que hay frente al puerto, hacia el campo de futbol y al barrio de Sant Joan, donde cruzamos por debajo de la C-31 para llegar al Pi d’en Xana.

Hacia el norte por un camino asfaltado llegamos a Vall-llobrega, que cruzamos por el centro para una vez pasada la Iglesia girar a la derecha hacia el olivo milenario y el Vilar para regresar al lateral de la C-31 que volvemos a cruzar.

Siguiéndola a distancia llegamos a Mont-ras y a Palafrugell la cruzamos por alguna de sus calles principales hasta llegar a las naves industriales y al lado de la gasolinera cercana a la autovía, empieza el camino que en dirección a Pals nos llevará a Regencós.

Para ir de Regencós a Begur hemos utilizado la carretera principal ya que todos los demás caminos que las unen son arenosos e imposibles de circular en bicicleta.

El descenso desde Begur ha sido por las urbanizaciones que conforman las montañas de Begur y que terminan en un camino de tierra que te lleva a Esclanyà y a cruzar Palafrugell hasta encontrar el carril bici.

En dirección hacia Ermedás, hacia el sur, buscas los letreros que te indican hacia Palamós, pasas por el Hotel La Malcontenta y cerca de la playa de Castell hasta llegar a La Fosca.

Después de cruzar toda su playa hay una ligera cuesta que te acerca a la Marina de Palamós y siguiendo al mar al punto de inicio y final de esta ruta.

Sortida de Palamós des de l'aparcament que hi ha davant del port, cap al camp de futbol i al barri de Sant Joan, on creuem per sota de la C-31 per arribar al Pi d'en Xana.

Cap al nord per un camí asfaltat arribem a Vall-llobrega, que creuem pel centre per un cop passada l'Església girar a la dreta cap al olivera mil·lenària i el Vilar per tornar al lateral de la C-31 que tornem a creuar.

Seguint-a distància arribem a Mont-ras i a Palafrugell la creuem per alguna dels seus carrers principals fins arribar a les naus industrials i al costat de la benzinera propera a l'autovia, comença el camí que en direcció a Pals ens portarà a Regencós.

Per anar de Regencós a Begur hem utilitzat la carretera principal ja que tots els altres camins que les uneixen són sorrencs i impossibles de circular amb bicicleta.

El descens des de Begur ha estat per les urbanitzacions que conformen les muntanyes de Begur i que acaben en un camí de terra que et porta a Esclanyà i a creuar Palafrugell fins a trobar el carril bici.

En direcció cap a Ermedàs, cap al sud, busques els rètols que t'indiquen cap a Palamós, passes per l'Hotel La Malcontenta i prop de la platja de Castell fins arribar a La Fosca.

Després de creuar tota la seva platja hi ha una lleugera pujada que t'apropa a la Marina de Palamós i seguint al mar al punt d'inici i final d'aquesta ruta.