Pobierz

11 stycznia 2016

stycznia 2016

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Search by Passing Area Search by Passing Area

Obejrzane 290 razy, pobrane 4 razy

w pobliżu Esblada, Catalunya (España)

El dia 10 de gener de 2016, farem la primera sortida de l’any en btt. S’anirà al Puig de les Creus, a la Serra de Brufaganya, on coincidirem amb els companys del Centre que hi pujaran a peu. La sortida serà a les 7:30 h., del pàrquing de Sant Julià, i hi anirem en cotxes fins al Coll de la Rimbalda, on a les 8:15 h començarem a pedalar. Agafarem el PR-C3 que de baixada ens portarà fins a la cruïlla amb la carretera C-37, la travessarem i pujarem cap el Coll del Llop, a partir d’aquí una lleugera, però llarga baixada fins la masia de Cal Nofre, on trobarem una pista asfaltada que porta fins a Sant Magí de la Brufaganya. Un cop a Sant Magí, pel camí que porta a Santa Perpètua del Gaià començarem l’apropament al peu del Puig de les Creus. A la cruïlla del camí de Sant Magí amb el de Santa Perpètua i el de Viladeperdius, farem parada per esmorzar amb tots els companys que faran el cim caminant.
Un cop esmorzats, començarem a ciclar cap al cim del Puig de les Creus (924 mt) on després de 5 km d’una pujada que es va complicant a cada pedalada, arribarem a la fita per una pista, ja molt pedragosa. La baixada la farem per camins i corriols fins a tornar al PR-C3, a l’alçada de Cal Magí Sord i per la mateixa pista i un cop travessada la C-37, anirem cap a la plana d’Ancosa, passant pel costat del monumental roure i les runes de Santa Maria de Valldaura, per començar-se a enfilar la llarga pujada de la font de les Canals i arribar de nou al GR-172 justament sota el Puig Castellar i d’aquí, tot xino-xano de tornada cap al Coll de la Rimbalda.