Obejrzane 418 razy, pobrane 16 razy

w pobliżu Sabadell, Catalunya (España)

Excursió a Mura amb la PC Palomillas. No s'arriba a Mura, sinó al trencall que hi ha just abans, que és on hem fet el pícnic amb els companys de carretera.

Ruta amb molt asfalt, especialment de tornada, però és juliol i la calor del final del matí es fa notar. És recomanable portar aigua abundant pel camí.

Sortida de Sabadell cap a Sant Llorenç Savall pel Ripoll, el molí de l'Amat, can Moragues, can Santpere d'Ullastre, Castellar, el coll de Canyelles, el Puig de la Creu (cadena), can Cadafalch, el turó Roig i la Busqueta. A Sant Llorenç s'agafa la B-124 fins el trencall de Granera, al coll de la Caseta. Es pren el camí de baixada cap les Solanes fins al torrent de les Refardes. En arribar a la cadena, es puja pel camí de l'esquerra cap el Coll de Creu Gener i la Vall Corral. Passat el mas, hi ha una font a peu de camí. Es creua el torrent i s'enfila el darrer tram de pujada fins a la carretera de Terrassa a Talamanca, BV-1221. Hem tirat fins al trencall de Mura, on ens hem trobat amb el grup de carretera.

De tornada, BV-1221 en direcció contrària, cap el coll d'Estenalles. I després tot baixada cap a Matadepera, on restablim sals mineral a base de suc de civada. I ja només resta tornar a Sabadell per can Prat, ca n'Ustrell i el bosc de Can Deu.

• Zdjęcie Annabel Lee

Annabel Lee 2017-07-09

Como comenta Smarmengol hay bastante asfalto, a mi hoy me ha ido bien. Por lo demas pista y buenos paisajes.