Czas  4 godzin 46 minut

Uploaded 22 września 2014

Recorded września 2014

Obejrzane 3706 razy, pobrane 23 razy

w pobliżu  Monzelfeld, Rheinland-Pfalz (Deutschland)

Ruta molt plana i fàcil de seguir, ben marcada i amb un terra asfaltat en molt bon estat. Fem l'anada pel Mosel Radweg propiament dit(riba dreta)i la tornada la fem per la riba esquerra, maca però amb moltes més estones de carril al costat de la carretera encara que perfectament separat dels cotxes.
Comencem el nostre itinerari deixant el cotxe a Kues (riba dreta del Mosel) i travessant el pont, ens trobem a Bernkastel, molt turístic però on cal fer un volt pels seus carrers amb aires medievals. Compte amb fer-ho un cap de setmana, s'emplena a vessar.
Seguim ara per la riba dreta del Mosel, en mig de vinyes precioses que s'enfilen per les muntanyes a banda i banda del riu i amb un pendent que fa preguntar cóm es pot treballar en aquestes condicions. Travessem poblets i arribem a Trarbach, on el primer per admirar és la porta per accedir al pont que ens portarà fins la riba esquerra del riu i on trobem el poble de Traben.
Passem per altres poblets on s'anuncien els vins del Mosel, travessem algunes vinyes i arribem altre cop a Kues on acaba la nostre ruta.