Pobierz

Poziom trudności

Bardzo trudny

zejść

• Zdjęcie MORDOR PALLARS 31: LLADRES RENEGADE (PARC NACIONAL AIGÜESTORTES)

Czas

3 godzin 40 minut

Współrzędne

2 listopada 2018

września 2018
3 Opinie

Obejrzane 376 razy, pobrane 31 razy

w pobliżu Espot, Catalunya (España)

Mordor Pallars és la recopilació d'un conjunt d'itineraris força tècnics, salvatges i poc freqüentats de la zona Pallars - Aran.

Possiblement aquest és el recorregut més estètic de la sèrie i no és estrany ja que en un petit percentatge de baixada, el recorregut travessa la part sud est del Parc Nacional d'Aigüestortes.

El debat i la paradoxa estan servits: les graciosíssimes autoritats prohibeixen la circulació en bici al racó més bonic de Catalunya mentre milers de turistes accedeixen "còmodament" en taxi a Sant Maurici i Amitges!!!!

Si sou dissidents inconformistes i decidiu escometre l'itinerari fruireu d'un autèntic festival paissatgístic mentre atravesseu la brutal Vall de Peguera.

La baixada és un altre TOP TEN incontestable !!! Però ull, perquè també és tècnica! El primer tram haureu de baixar un parell de cops de la bici per superar petites zones de blocs pedregosos. Després de la darrera rampa granítica, la baixada agafa impuls i es converteix en un descens fet amb tiralínies, rapidíssim..

Riders proscrits del món: Passeu-vos al costat fosc! Desafieu la llei injusta i llenceu-vos sense temor a: LLADRES RENEGADE!!!

3 Opinie

• Ekthorp 4 lut 2020

Hola, una pregunta. Quan arribes al parking de Pierró ja no es pot continuar, oi? Gràcies.

• Zdjęcie Jeremiah_Johnson

Jeremiah_Johnson 4 lut 2020

Al pàrking de Pierró sortirà algú del Parc i et preguntarà on vas. Li has de dir, amb tota la patxorra del món que vas a fer la baixada de les Piscines ( és el descens que baixa pel Bosc de la Torre, MORDOR PALLARS 28 ) que està permesa. Quan senten la paraula clau "PISCINES" llavors et deixen passar... Un cop superat aquest obstacle kafkià, només cal que allarguis la pujada un kilòmetre i ja podràs baixar per Lladres.

Salut, neu i pedals a gogo!