Pobierz

Trudny

zejść

55 4,7

• Zdjęcie MORDOR PALLARS 30: PERAFITA MONAMOUR - TRANS CAMPIRME - MATRIMONIS - PERAFITA

Współrzędne

25 października 2018

października 2018

6 Opinie

Obejrzane 732 razy, pobrane 55 razy

w pobliżu Esterri d'Àneu, Catalunya (España)

Mordor Pallars és la recopilació d'un conjunt d'itineraris força tècnics, salvatges i poc freqüentats de la zona Pallars - Aran.

Aquest itinerari és una versió millorada de MORDOR PALLARS 21: TRANS ÀNEU. Aquesta versió baixa més naturalment perseguint la línia de màxim flow.

El recorregut ho té tot: La pista és llarga, dura a trossos però assequible. El desnivell és de 1200 metres positius i la cota màxima de 2100.

La pujada i el descens és ciclable al 100% en un entorn Pallarès d'alta muntanya inigualable!

La primera fase de la baixada és oberta amb vistes al Monteixo i la Pica. Mereix especial atenció el primer tram del singletrack que baixa per una curiosa formació d'escobes en forma de taques que sembla talment la pell d'un lleopart vista des de l'aire...

Recordeu que abans d'arribar a Les bordes de Perafita passareu per La Font dels Matrimonis ressenyada per Verdaguer l'any de la catapum! Sembla ser que va ser un dels primers en fruir de la bellesa d'aquest paratges.

Un cop a les Bordes de Perafita trobem un corriol ràpid i baixem paral·lels al riu fins les proximitats d'Estaon.

A l'hora d'acabar el circuit tenim 3 opcions totes elles collonudes: Podem baixar pel corriol de Ribera o bé per la variant de la corba de Cassibrós o bé podem arribar corriolejant fins Ainet de Cardós, al Bar Pui Tavaca.

6 Opinie

• Zdjęcie Very

Very 17 lis 2018

Ruta molt espectacular per un entorn d'alta muntanya! Pallars Sobirà en la seva essència més pura!

• Alfbert 25 cze 2019

Bones! Quanta estona vas trigar en fer la ruta? Merci!

• Zdjęcie Jeremiah_Johnson

Jeremiah_Johnson 25 cze 2019

Són 3 h de pujada amb la calma.
    1 h de flow de baixada. La baixada és ràpida. Segurament te la ventilaràs en menys temps.
    Fliparàs.

• Alfbert 25 cze 2019

Moltes gràcies!!!

• Alfbert 7 lip 2019

L’ascens fins a Campirme genial però el descens es troba en molt mal estat per ser ruta ciclable, almenys fins als 1.500m d’altitud.

• Zdjęcie Jeremiah_Johnson

Jeremiah_Johnson 8 lip 2019

Atenció! Aquest trail discorre, en la seva part més alta, per grans extensions d'escobes (bàlec). Cal seguir escrupolasament el traçat GPS si no voleu trobar-vos rodejats d'arbusts mutants!!!!