Pobierz

Poziom trudności

Łatwy

zejść

• Zdjęcie Manresa-Xup Oller Mas--Castellgali-St.Salvador G.-Xup-Torre sta.Catarina-Manresa

Czas

3 godzin 14 minut

Współrzędne

11 maja 2019

maja 2019

Obejrzane 99 razy, pobrane 5 razy

w pobliżu Manresa, Catalunya (España)

Surto de Manresa direcció Congost, d' allà pujo al Xup atrevassant Barri Sol i aire , passo per Oller del Mas i agafo cami cap a direcció Castellgalí , passant per 50 mts de la Crta C-55 , i empalmant camí de final poble Castellgalí cap a St.Salvador G (passant per Hipica Vendrell) un cop arrivat a la urb.Calvet , agafo camí direcció granja Mas Coll i anant a parar al cami Suaña , de allà torno per el Xup i vap a Manresa passant per la Torre de Sta.Catarina i de allà baixant i passant per Renfe cap al Pont vell de Manresa i seguint el cami de passeig riu entro a Manresa ciutat per el pont Nou i enfilant cap C/Lepant.
Surtida de unes 3 horetes, amb quasi 40 kms i amb mes de 700 mts de desnivell positiu .
Ideal per fer una excursió fent cames i gaudint de paissatges primaverals de les rodalies de Manresa.