Pobierz

Współrzędne

15 maja 2017

Obejrzane 537 razy, pobrane 19 razy

w pobliżu Maials, Catalunya (España)

Avui hem sortit direcció a Almatret. Abans d'arribar-hi hem parat a veure una mina.Hem entrat dintre, és bastant fonda i es necessita​ una pila. Després hi ha una pujadeta fins la carretera. A Almatret hem parat a l'ermita del cementiri on hi han bones vistes i una placa-recordatori del bombardeig del 1938. Camí a la fita de les tres províncies veiem molins molt grans, de fet a Almatret hi ha molts molins, que vol dir molts quartos. La fita està en un grupet de pins. Té tres cares, una per cada província. Tirant​ cap baix de l'Ebre lo camí és molt fàcil, és bo i fa baixada. En arribar a baix veiem lo campanar que surt de l'aigua i a dalt de tot, lo mirador de l'Ebre amb la seva ermita. Allà baix hi ha una plantada de cireres, són joves i ja no n'hi havia ni una, llàstima. Som-hi cap a dalt i la cosa és una mica més dura, lo que de baixada va ser divertiment, ara és patiment, 5km de fort desnivell, som-hi. En arribar al poble, cap al bar a fer un beure i ha xerrar amb los almatrusos que en saben molt. Ben reposats i abeurats tirem cap a Maials que fa baixada. Sense comptar lo temps del bar, hem estat poc més de 5h. Apa Salut i Pedals.

Vista

Kopalnia

Mina

Vista de Maials

Architektura sakralna

Ermita

Punkt informacyjny

Placa homenatge als morts del bombardeig

Vista molins

Vista Ribaroja

Més molins

Geocache

Fita de les tres provincies