• Zdjęcie LLEIDA-TERMENS

Uploaded 18 sierpnia 2019

Recorded sierpnia 2019

Obejrzane 245 razy, pobrane 24 razy

w pobliżu Lleida, Catalunya (España)

Pedalada matinal pel aiguabarreig del Segre Noguera Pallaresa. Sortim de Lleida per Pardinyes. Pel camí del Serraller anem cap a la Plana del Bisbe, passem per davant de les restes de l’antiga església canonical de Sant Ruf. Anem cap al camí de Llívia i baixem a la banqueta del reguer de Picabaix, pel fondo dels Oriols anem al camí dels Fondos, després del Pitch & Putt ens desviem a l’esquerra pel camí de Corbins a Torre-serona i anem al Parc del Riu de Corbins i des d'aquí al molí del Duc.
A Torrelameu anem al camí de l’Agar fins a la carrerada de la Bosca i el camí del riu fins al pont de la sucrera, pont de ferro sobre el riu Segre, continuem pel camí de la Pedra del Sant Crist i el camí del Sot del Fuster cap a Vilanova de la Barca. pel camí de les Llacunes anem a creuar la séquia Tercera del canal d’Urgell i coincidim amb la ruta BTT 2 Aiguabarreig, a Alcoletge seguim la banqueta del canal de Balaguer i el camí de Granyena, anem a buscar el carril bici i cap a casa

• the_carpenter 2021-02-07

I have followed this trail  zweryfikowane  View more