Czas  2 godzin 54 minut

Recorded maja 2016

7,7

Obejrzane 2180 razy, pobrane 55 razy

w pobliżu Lleida, Catalunya (España)

Sortida de prova per estudiar la ruta btt definitiva del Open solidari del CNLL Juny 2016 amb idees prefixades del temerari JM Prat. Ja desde el CNLL gran varietat de pistes algunes asfaltades i altres no, algun tram per pistes "privades" dins finques particular on millor tindre permis de pas, trams interessants de canals, camí de l'Ereta i arribar al final al les basses d'alpicat-Jardiland. Desde Jardiland (molta atenció al volum i velocitat del automobils i cacau de rotondes) enfilem cap a la pujada matagossos, i buscant una variat més suau sortim del foc per caure a les brases de camps a través i trialeres impossibles pel mig del bosc (d'aquí la qualificació de"dificil", per no dir "sólo expertos") arribem al pla i vorejant plantació de fruiters trobem la pista i carretera per enfilar cap al Golf de Raimat. D'aqui a la Urbanització Buenosaires i busquem la "torreta de la llum" i vorejant per dins el parc saltem a la pista que va al costat del canal fins arribar al Turó de Alpicat com a proposta a agraïr del inefable JM Masip. Aquest tram és precios, per les vistes, ginestes florides, conills silvestres, vistes al xumis de LLuis, bosquet y basses de rec... Les vistes desde el Turo de l'antena d'Alpicat espectaculars, desde el Pirineu al Montmaneu-Montsant-Muntanyes de Prades i quasi el mar si no fos per la cadena prelitoral...La Seu de Lleida ...emocionant de veritat, . Baixem despres per pista amb moltissim densivell en direcció Malpartit però trencant cap Alpicat i d'aqui per les pistes de boixaderes sortir a la Partida de Montcada i fins Lleida. Una bona sortida per una tarda...amb aventura inclosa.

Planol zona camí Eretes

Matagossos

Pujada Matagossos

Variant Matagossos

Pujada directa pel bosquet

Parque 'Torreta de la LLum'

sortint ja de urbanització buenosaires