9,0

Obejrzane 1251 razy, pobrane 40 razy

w pobliżu  Vallirana, Catalunya (España)

Track de la marcha BTT Kàrstica 2011. Encara que l'IBP no sigui massa alt s'ha de tenir en compte que el tipus de terreny de la ruta, amb molta roca i un terreny bastant escarpat, fa que sigui necessari estar en bona forma física i tenir una mica de técnica. La ruta és ciclable al 95% amb algun tram molt momentani que has de baixar per superar una zona complicada (això és subjectiu escalar, potser hi ha gent que no s'ha de baixar! :)

2 Opinie

• Zdjęcie Pikoso

Pikoso 2011-09-22

YO la hice casi entera, solo me faltó el escalón grande en la trialerita de subida, que hacía un giro a la izquierda.
    A parte de aquello es toda ciclable, perdón por la corrección.

• bsycho 2011-09-22

Ningún problema Pikoso! Como muy bien dices, es practicamente ciclable al 100%. Ahora bien, en mi caso, algún escalón sumado al desconocimiento de alguna subida rocosa me obligó a bajarme de la bici. Lo importante a señalar es que se trata de una ruta bonita y recomendable!